۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
سرمایه گذاری برای راه اندازی کشتی های شناور و رو - رو در گیلان
استاندار گیلان تاکید کرد؛

سرمایه گذاری برای راه اندازی کشتی های شناور و رو - رو در گیلان

بندر انزلی- استاندار گیلان خواستار جذب سرمایه گذاران برای راه اندازی کشتی های شناور و رو- رو در استان تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در بازدید از بندر انزلی تسریع در روند اجرا و تکمیل خط ریلی بندرکاسپین را ضروری دانست و گفت: این خط ریلی که مسیر شمال به جنوب را به هم متصل می کند، نقش بسزایی در توسعه کشور و تجارت بین الملل دارد.

وی با نارضایتی از عملکرد ضعیف در بخش خط نهایی راه آهن بندرکاسپین، اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین بار متذکر شده ام، امروز نیز با وزیر مربوطه مذاکره تلفنی داشتم و خواستار شتاب دهی بیشتر به این پروژه شدم.

عباسی با اشاره به جذب سرمایه گذاران بخش کشتیرانی در این منطقه، بر راه اندازی کشتی های شناور، رو رو شامل واکن بر و کامیون بر و اتصال حلقه های مرتبط تاکید کرد.

وی ادامه داد: توجه به سرمایه گذاری در بخش های گردشگری همچون هتل سازی، ترانزیت کالا و صادرات کالا بویژه تولیدات بومی، توسعه شهرک های صنعتی، الحاق بخش هایی از مناطق مختلف به منطقه آزاد از برنامه های خوب در دست اجرا در این منطقه است.

وی تصریح کرد: در تلاشیم با رفع موانع در حوزه های مختلف همچون زیست محیطی، خط ریلی کاسپین بندرانزلی به درستی توسعه یابد و برای منطقه و مردم این توسعه ملموس باشد.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به حضور آیت الله دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری در بندر کاسپین در سفر پر خیز و برکت به استان و دستورات ایشان، گفت: بر اساس مصوبات سفر و برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی فضای تحولی در منطقه آزاد باید اجرایی و عملیاتی باشد.

عباسی با برشمردن مزیت های فراوان سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: با رفع موانع و تسهیل در این امور به ویژه در گیلان از سوی دولت، فضای سرمایه گذاری در استان فراهم است و از حضور سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

استاندار گیلان بر لزوم تحول همه جانبه منطقه آزاد انزلی با رویکرد جهادی و انقلابی تاکید کرد و گفت: ظرفیت های منطقه آزادانزلی در راستای رونق اقتصاد ملی و اشتغالزایی توسعه یابد.

کد خبر: ۲۰۰٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha