۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
راه اندازی پویش «هرخانه یک اتاق گرم» در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز همدان اعلام کرد:

راه اندازی پویش «هرخانه یک اتاق گرم» در استان همدان

همدان - مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از راه اندازی پویش «هر خانه یک اتاق گرم» خبر داد و گفت: این پویش با هدف مشارکت فعالانه در پایداری شبکه گازرسانی استان در زمستان ۱۴۰۱ انجام شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمد صادق محبی نظر اظهار داشت: در پی بارش نزولات آسمانی و کاهش شدید دما در اکثر مناطق استان، سهم مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و عمومی بیش از پیش افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز و مشارکت حداکثری مردم در این زمینه، پویش «هر خانه یک اتاق گرم» با همکاری رسانه های جمعی و فعالان شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در این مدت با گرم کردن صرفا یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق‌های دیگر، با استفاده از راهکار های ساده ای مانند پوشیدن لباس مناسب، استفاده از پرده های ضخیم به جای افزایش درجه حرارت منزل مشارکت عملی و فعالانه‌ای در پایداری شبکه‌های گازرسانی خواهند داشت.

محبی نظر با بیان اینکه وظیفه انسانی و اجتماعی ما به ویژه در استان همدان، رعایت الگوی مصرف بهینه برای پایداری جریان گاز و جلوگیری از افت فشار در دیگر مناطق کشور است، عنوان کرد: از مردم درخواست داریم با پویش «هر خانه یک اتاق گرم» ما را همراهی کنند تا در کنار هم بتوانیم این مسیر را به خوبی سپری کنیم.

ووی ادامه داد: تدابیر لازم اتخاذ و اجرایی شده و هر اقدامی لازم باشد را اجرا می‌کنیم تا برای هم مردم مشکلی ایجاد نشود اما انتظار داریم با همکاری بیشتر مردم در مصرف بهینه گاز، شاهد قطع گاز منازل هموطنان خود نباشیم.

کد خبر: ۲۰۰٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha