۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
سهم گرمسار از منطقه ویژه اقتصادی فقط یک تابلو است
منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

سهم گرمسار از منطقه ویژه اقتصادی فقط یک تابلو است

گرمسار- مطهری، منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر لزوم حذف دست دلالان برای ایجاد پیشرفت و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: سهم گرمسار از منطقه ویژه اقتصادی فقط یک تابلو است.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به وضعیت بلاتکلیف منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته ما بارها شاهد افتتاح‌های نمایشی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بوده‌ایم، اما تنها چیزی که مردم دیده‌اند یک تابلوی بی‌خاصیت در کنار جاده است که احتمالاً این هم در راستای تبلیغات بوده است.

وی در ادامه بابیان اینکه مدیریت کشور و جامعه با اشرافی گری، کاغذبازی‌های بی‌خاصیت و پارتی‌بازی ممکن نیست، تصریح کرد: برای تحقق اهداف توسعه‌ای و رونق اقتصادی در کشور و منطقه گرمسار اگر به‌جای هشت سال، ۸۰ سال هم منتظر بمانیم هیچ اتفاق ویژه‌ای برای اقتصاد این منطقه رخ نمی‌دهد.

حذف دست دلالان از خریدوفروش‌ها
منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر لزوم حذف دست دلالان برای ایجاد رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بیان کرد: ممکن است عده‌ای این وسط با دلالی و خریدوفروش‌های کاذب، فقط یک جو روانی راه‌اندازی کنند و منافع مالی شخصی خود را بیش‌ازپیش رونق بخشند.

مطهری با انتقاد تند از مسئولان منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خاطرنشان کرد: این منطقه ویژه اقتصادی در شهر گرمسار مستقر است و این در حالی است که دفتر کار مدیر و مسئولان این منطقه در تهران استقرار دارد.

وی با اشاره به پرداخت اجاره‌بها سالانه چند صد میلیون برای دفتر مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در تهران بیان کرد: اگر کسی دلسوز مردم باشد باید در همین شهر زندگی کند، دفترش در همین منطقه و دائم دنبال پیگیری برای حل مشکلات و ارتقای وضعیت منطقه باشد.

وزارت صمت سند تحول منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را تهیه کند
منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر اینکه از مدیران ناآشنا و غیرمتخصص در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار استفاده‌شده است، یادآور شد: یک مسئول باید ظرفیت‌های اقتصادی یک شهر را بشناسد تا بتواند برای استفاده از نیروهای توانمند و متخصص بومی تلاش کند.

مطهری بابیان اینکه به این نحوه مدیریت انتقادهای زیادی وارد است، گفت: این شیوه مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی در هشت سال گذشته نتیجه مثبتی نداشته است و خلاف منافع مردم و نظام است.

وی اضافه کرد: از مسئولان دولتی به‌ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت که متولی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار است خواستارم در اسرع وقت، سند تحول را در این منطقه تهیه و از مدیران متخصص استفاده کنند و اقدامات لازم به‌صورت جهادی و کارشناسی آغاز شود.

کد خبر: ۲۰٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • منصور شفق IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      0 0
      همزمان با این منیک جمله می‌گویم قضاوت با خودتان است همزمان با تصویب این منطقه 6 منطقه دیگر مصوب شده الان این منطقه به مرحله بهره برداری رسیده و ساختارگمرکی آماده است در صورتیکه مناطق دیگر هنوز بیشترشان درمرحله کلنگ زنی است ضمنا 53واحد زمین خریداری کرده اند2
    • منصور IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      جناب اردشیر مطهری من بعنوان یک ایرانی از شما استدعا دارم از دبیرخانه شورای عالی استعلام فرمایید در سا94 تعداد منطقه دیگر همزمان با این منطقه مصوب شده اند الان آنها در چه مرحله هستند و این منطقه در چه جایگاهی قرارداد د. آنوقت مسلما بعنوان یک مسلمان حلالیت می‌طلبید و دست آنها را برای یاری میگیرید