۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲

ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲

همان‌طور که می دانید کمپانی اپسون به عنوان تولید کننده ویدئو پروژکتور شماره یک در سراسر جهان که گزینه های متنوع و جامعی برای نیازها و کاربردهای مختلف مانند ویدئو پروژکتور اپسون FH52 ارائه می دهد.

به گزارش بازار، همان‌طور که می دانید کمپانی اپسون به عنوان تولید کننده ویدئو پروژکتور شماره ۱ در سراسر جهان که  گزینه های متنوع و جامعی برای نیازها و کاربردهای مختلف مانند ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ ارائه می دهد که ارتباطات را تقویت می کند و الهام بخش همکاری ها است. گزینه های پیشرفته اپسون دارای کیفیت تصویر فوق العاده، هزینه کل مالکیت کم، قابلیت اطمینان و خدمات عالی است.

همان‌طور که می دانید کمپانی اپسون به عنوان تولید کننده ویدئو پروژکتور شماره ۱ در سراسر جهان که  گزینه های متنوع و جامعی برای نیازها و کاربردهای مختلف مانند ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ ارائه می دهد که ارتباطات را تقویت می کند و الهام بخش همکاری ها است. گزینه های پیشرفته اپسون دارای کیفیت تصویر فوق العاده، هزینه کل مالکیت کم، قابلیت اطمینان و خدمات عالی است.

ویژگی ها و فناوری های کلیدی ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲

برخی از نوآوری های پیشرو در این صنعت که پروژکتورهای اپسون را از باقی رقبایش متمایز می کند، در ادامه بررسی می کنیم؛ همراه ما باشید:

راه حل ۳ تراشه اپسون ۳LCD

همه پروژکتورهای اپسون مبتنی بر فناوری LCD ۳ تراشه ای برای رنگ های شگفت انگیز، جزئیات باورنکردنی و قابلیت اطمینان کامل هستند. معماری ۳ تراشه ۳LCD یک تراشه کامل را به پردازش هر رنگ اصلی به طور مداوم اختصاص می دهد، برخلاف فناوری تک تراشه که رنگ را به صورت متوالی ارائه می دهد. نتیجه رنگ تمام وقت برای تصاویر و ویدئوهای زنده و واقعی است که همگی با فناوری رنگ واقعی ۳LCD ارائه می شوند.

با توسعه سریع ویدئوهای با کیفیت بالا و رنگی غنی و محتوای نمایشی، کیفیت و تأثیر رنگ تولید شده توسط پروژکتور بسیار مهم شده است. تا به حال، خریداران و کاربران راهی برای تعیین اینکه آیا پروژکتور آنها قادر به نمایش رنگ های غنی و زنده است یا خیر، نداشته اند. تعیین میزان خروجی نور رنگ یا روشنایی رنگ این مشکل را برطرف می کند.

ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ و ارائه نور و رنگ غنی

خروجی نور رنگی (روشنایی رنگ) استاندارد جدیدی است که داده های مورد نیاز خریداران برای مقایسه پروژکتورها را در اختیارشان قرار می دهد. البته معیار روشنایی در ویدئو پروژکتورها مدت‌هاست که از مشخصات مورد استفاده برای مقایسه است، اما با این حال، در اعلام مشخصات قدیمی تنها خروجی نور سفید را اندازه گیری و ارائه می کردند؛ اما اکثریت قریب به اتفاق ویدئو پروژکتورهای امروزی خروجی های رنگ را نیز نشان می دهند، بنابراین اندازه گیری خروجی نور سفید یا روشنایی سفید به تنهایی کافی نیست و ذکر خروجی نور رنگ یا روشنایی رنگ به خریداران ویدئو پروژکتورها داده‌هایی را می‌دهد که برای انتخاب گزینه متناسب خود نیاز دارند.

استاندارد خروجی نور رنگی در می ۲۰۱۲ منتشر شد. این مشخصات جدید برای همه نمایشگرها، ویدئو پروژکتور ها از جمله پروژکتورهای تجاری، آموزشی یا خانگی مانند ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ اعمال می شوند. این به وضوح تفاوت عمده ای را بین پروژکتورها نشان می دهد و برای اولین بار، داده های علمی را در اختیار کاربران نهایی قرار می دهد تا رنگ ها را با آنها مقایسه کنند. تولید کنندگان پیشرو مانند سونی، اپسون، اپتما و… این استاندارد را در مشخصات محصول خود برای کمک به خریداران پروژکتور پذیرفته اند و ارائه می کنند.

بنابراین، خریداران ویدئو پروژکتور ها باید به دنبال هر دو عدد یعنی روشنایی سفید (خروجی نور سفید) و روشنایی رنگ (خروجی نور رنگ) برای انتخاب درست باشند. این نکته را فراموش نکنید که برای آنکه تجربه بصری عالی ای با ویدئو پروژکتور خود داشته باشید، بهتر است که مطمئن شوید خروجی نور رنگ (روشنایی رنگ) با خروجی نور سفید (روشنایی سفید) برابر باشد تا تصویر بی عیب و نقصی را شاهد باشد.

ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ و برنامه iProjection™

با برنامه Epson iProjection به صورت بی‌سیم محتوای خود را از دستگاه‌های همراه iOS و Android و Chromebook روی پروژکتورهای سازگار Epson  مانند ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲  نمایش دهید. این برنامه رایگان به شما امکان می دهد تا به راحتی جا به جا شده و از دستگاه تلفن همراه خود به هر نقطه ای که می خواهید متصل شده و ارائه بدهید. معلمان می توانند از برنامه iProjection در کلاس استفاده کنند تا به راحتی محتوا را از حداکثر ۴ دستگاه متصل به طور هم‌زمان به اشتراک بگذارند و کنترل کنند.

ویدئوپروژکتور اپسون FH52

اسناد، عکس ها و موارد دیگر

برنامه اپسون iProjection شما را قادر می سازد از آزادی بی سیمی که از Chromebook یا دستگاه تلفن همراه خود انتظار دارید، لذت ببرید. این برنامه قدرتمند به شما امکان می دهد تا محتوای نمایش داده شده را از طریق یک منوی ساده و بصری به اشتراک بگذارید، مدیریت کرده و حاشیه نویسی کنید.

Epson iProjection برای دستگاه‌های Chromebook یک برنامه پیش‌بینی آسان است. این برنامه برای دستگاه‌های Chromebook از نمایش کاملاً آینه‌ای تمام محتوای شما از جمله Google Docs، Slides، Sheets و مرورگر Chrome استفاده و پشتیبانی می‌کند.

ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ و نمایش اسناد با فرمت های زیر:

شما می توانید به آسانی اسناد را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه خود انتخاب کرده، کنترل کنید و به صورت بی سیم ارائه دهید. فرمت های فایل پشتیبانی شده:

  • Word
  • پاورپوینت
  • Excel
  • Keynote
  • Adobe PDF
  • Android در حال حاضر فقط از فایل های PDF پشتیبانی می کند
  • پرونده های گوگل
  • اسلایدهای گوگل
  • Google Sheets

ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ و پرتاب فاصله

کمپانی اپسون یک ابزار آنلاین ایجاد کرده است که به شما کمک می کند تا بر اساس اندازه تصویر، فاصله ویدئو پروژکتور و ابعاد اتاق، تجربه ایده آلی از نمایش ویدئو پروژکتور شورت ترو خود داشته باشید.

ویدئوپروژکتور اپسون FH52

محدوده رنگ

محدوده رنگی که یک پروژکتور قادر به تولید آن است که به عنوان طیف رنگ شناخته می شود، بر دقت رنگ ها تأثیر می گذارد، هر چه حجم و وسعت بیشتر باشد، رنگ دقیق تر است. پروژکتورهای اپسون مانند  ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ از فناوری ۳ تراشه ۳LCD برای ارائه طیف رنگی گسترده استفاده می کنند.

مقایسه محدوده رنگ پروژکتورهای ۳LCD را در مقابل ۱ تراشه DLP

محدوده رنگی، طیفی از رنگ ها است که یک دستگاه ویدئو پروژکتور قادر به تولید و نمایش آن است. داده ها در یک شکل سه بعدی به نام مدل gamut نمایش داده می شوند که سه جنبه رنگ، اشباع و روشنایی را در بر می‌گیرد. نور و روشنایی اغلب به جای یکدیگر در زمینه پروژکتورها استفاده می شوند. درک اینکه چگونه پروژکتورهای مختلف از برندهای مختلف می توانند عملکرد متفاوتی داشته باشند، ممکن است سخت باشد. آنها اغلب شبیه به هم هستند و مشخصات مشابهی دارند یا بیان می کنند که بیش از یک میلیارد رنگ تولید می کنند.

اما یک سؤال مهم این است که تا چه مقدار می توانند نمایش دهند؟ برای پاسخ به این پرسش، دیدن حجم رنگ آنها در کنار هم کمک می کند. هر چه حجم بیشتر باشد، طیف رنگی که می تواند نمایش داده شود بیشتر می شود. اگر حجم رنگ کم باشد، رنگ ها با دقت کمتری نمایش داده می شوند.

ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ بدون افکت رنگین کمان

پروژکتورهایی که تنها از فناوری DLP  یک تراشه ای استفاده می کنند، از چرخه رنگ چرخان برای نمایش متوالی رنگ استفاده می کنند که باعث می شود برخی از بینندگان پدیده ای به نام اثر رنگین کمانی را ببینند. اثر رنگین کمان پدیده ای است که در آن شخصی که تصویری را مشاهده می کند، فلاش های رنگی را در اطراف تصویر درک می کند. بیننده به جای دیدن لبه واضح تصویر، مصنوعات رنگی را می بیند. افکت رنگین کمان زمانی بیشتر قابل مشاهده است که چشم بیننده به سرعت در نواحی نور یک تصویر نمایش داده شده، حرکت کند، یا در صحنه هایی از فیلم های اکشن که حرکات سریع در آن ها به نمایش در می آیند، دیده می شود.

فناوری پروژکتور ۳LCD که مورد استفاده کمپانی اپسون در ویدئو پروژکتورهایش مانند ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ است، با تولید هم‌زمان نور قرمز، سبز و آبی به طور مؤثر جلوه افکت رنگین کمان را از بین می برد.

ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ گزینه ای حرفه ای و در اوج

با ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ که با توجه به ابعاد و شکلش تقریباً در هر جایی قرار می‌گیرد، از سال‌ ها استفاده برای جلسات بدون وقفه و ارائه ‌های واضح در فرمت بزرگ و مقیاس پذیر Full HD ۱۰۸۰p لذت ببرید.

چه در دفتر کار و چه در سایر محیط های حرفه ای، EB-FH۵۲ شکیل و زیبا برای ارائه های با جزئیات دقیق و تصاویر واضح و یا مشاهده محتواهای ویدئویی، انتخابی عالی است. برای مشاهده محتواهای خود به صورت استثنایی با یک تصویر Full HD و روشنایی بالا این ویدئو پروژکتور گزینه مناسبی است از آن استفاده کرده و لذت ببرید. ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ با بهره گیری از فناوری قابل اعتماد و کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری، آرامش خاطر شما را افزایش و هزینه های شما را در بلند مدت کاهش می دهد.

ویدئوپروژکتور اپسون FH52

سخن پایانی

همواره می توانید برای خرید انواع ویدئو پروژکتورها مانند ویدئو پروژکتور اپسون FH۵۲ ، یا ویدئو پروژکتورهای شورت ترو و غیره از برندهای معتبر داخلی و خارجی به وب سایت www.noavarantech.com مراجعه کنید. در این سایت شما با تنوع بالا در قیمت و کارکرد انواع تجهیزات سالن همایش، دفتر کار، محیط آموزشی و یا سینمای خانگی مواجه هستید که قدرت خرید و انتخاب شما را بالا می‌برد، کافی است که به نیازهای خود توجه کرده و با توجه به بودجه خود از نظر تخصصی کارشناسان نوآوران فراتک افق هوشمند بهره ببرید. برای استفاده از امکانات و خدمات بی نظیر این سایت و اطلاعات تکمیلی و توضیح بیشتر می توانید از طریق وب سایت نوآوران فرتاک افق هوشمند در ارتباط باشید.

کد خبر: ۲۰۰٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha