۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
احیای ۱۰ واحد تولیدی راکد در نمین| اشتغال ۱۲۰ نفر تثبیت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

احیای ۱۰ واحد تولیدی راکد در نمین| اشتغال ۱۲۰ نفر تثبیت شد

اردبیل - صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: ۱۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال در شهرستان نمین به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

رامین صادقی در گفت‌و گو با بازار، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون این واحدهای صنعتی و تولیدی که عمدتا با مشکلات تأمین منابع اعتباری و نابسامانی مدیریتی روبه‌رو بودند، با پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان به چرخه تولید و رونق مجدد بازگشتند.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد این واحدهای تولیدی و صنعتی با تلاش و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی تثبیت اشتغال ۱۲۰ نفر را به همراه داشته تا نیروهای جدیدی نیز وارد بازار کار شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بستر فراهم شده در صنعت را برای ایجاد فرصت‌های اشتغال بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: در مجموع در جای جای استان اردبیل تاکنون بیش از ۳۴ واحد صنعتی راکد فعال شده و اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفر در بخش‌های مختلف صنعتی فراهم شده است.

صادقی رویکرد صادرات‌محوری را در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی یادآور شد و افزود: تلاش ما بر این است تا استان اردبیل به جمع باشگاه‌های با اشتغال یک‌هزار نفری در کشور وارد شود که در این زمینه راه‌اندازی ۱۴ صنعت بزرگ در سال‌ آینده پیش‌بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا گام‌های مؤثری را در دولت سیزدهم با رویکرد توجه جدی به تولید، اشتغال و توسعه صنایع با ارزش افزوده بیشتر برداریم که در این زمینه انتظار می‌رود سهم اشتغال بخش صنعت در این استان به میانگین کشوری برسد.

صادقی اضافه کرد: شهرستان نمین قطب اصلی تولید صنعتی در استان اردبیل به شمار می‌رود که علاوه بر شهرک صنعتی شماره ۲، وجود واحدهای متعدد و شهرک خصوصی آرتا نیز بستر خوبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات یارانه‌دار و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران با ارائه مشوق‌های حمایتی رویکرد دیگر سازمان صمت استان اردبیل است که امیدواریم با این حمایت‌ها و پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش بتوان به تقویت جبهه تولید و اشتغال کمر همت بست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل توجه به تقویت زنجیره‌های تولید را به ویژه در حوزه صنایع فلزی، شیمیایی، نساجی، سلولزی و قطعات الکترونیکی یادآور شد و ادامه داد: در سال دانش‌بنیان سعی بر این است تا این مجموعه‌های تولیدی مورد حمایت جدی و همه‌جانبه قرار گیرند.

کد خبر: ۲۰۰٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      نمینو عشقه