۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
تأمین و ذخیره‌سازی سوخت در استان همدان| نفت سفید توزیع می شود
مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان اعلام کرد:

تأمین و ذخیره‌سازی سوخت در استان همدان| نفت سفید توزیع می شود

همدان - روستایی، مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان از تأمین و ذخیره‌سازی سوخت لازم در استان همدان خبر داد و گفت: نفت سفید با استفاده از توان تیم های عملیاتی توزیع می شود.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار از تأمین و ذخیره سازی مطلوب سوخت و همچنین آمادگی منطقه برای توزیع سوخت جایگزین در مواقع اضطراری خبر داد.

وی گفت: بنابر الزامات پدافند غیر عامل و آمادگی مواجهه با هرگونه شرایط پیش بحران از سوی مسئولان و شهروندان، ضرورت آمادگی دستگاه‌های تأمین کننده کاملا محسوس است و باید مراکز حساس و حیاتی ارایه دهنده خدمات عمومی به شهروندان، برای تأمین سوخت دوم خود شامل فرآورده نفت سفید و سیلندرهای گاز مایع از طریق سامانه «سدف» اقدام کنند تا مشکلی در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان افزود: نفت سفید به عنوان سوختی قدیمی همچنان مصرف کنندگان خاص خود را داراست و همه ساله قبل از شروع فصل سرما و بر اساس سنجش نیاز مصرف کنندگان واقعی در بستر الکترونیک، این فرآورده مورد نیاز خانوارها و مصرف کنندگانی از قبیل بخش های صنایع، کشاورزی، خانه های باغی، منازل خارج از پوشش خدمات شهری و روستاهای دوردست دارای خانوار معدود برای مصارف گرمایشی و متفرقه توزیع می شود.

روستایی گفت: افت فشار گاز طبیعی است و در زمستان رخ می دهد اما آمادگی شهروندان برای مقابله با شرایطی ناخواسته ضروری است.

وی تصریح کرد: امسال، علاوه بر تأمین سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان شناسنامه دار (دارای سابقه در سامانه اینترنتی سدف)، واحدهای خدماتی نیز باید سوخت دوم خود شامل نفت سفید، نفتگاز و سیلندرهای گاز مایع را از این شرکت پیگیری و از طریق عوامل توزیع دریافت کنند.

وی عنوان کرد: این شرکت آمادگی لازم برای توزیع مستقیم نفت سفید با استفاده از تیم های عملیاتی و توزیع کننده های سیار در سراسر استان را داراست.

کد خبر: ۱۹۹٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسن اصلانی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      امسال چرا به خانه باغی نفت سفید نمی دهند ،تو این سرمای پاییزی چکار کنیم.