۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
معرفی حساب وکالتی روشی برای اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی

معرفی حساب وکالتی روشی برای اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: مشتریان جهت خرید خودرو در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا می‌توانند در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح و هنگام پیش ثبت نام معرفی کنند.

به گزارش بازار از نقل از سایپا، حسین کاظمی طرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخگویی به درخواست متقاضیان خرید خودرو اقدام به اجرای طرح پیش فروش محصولات برای متقاضیان عادی و جوانی جمعیت کرده است.

وی افزود: به منظور اختصاص خودرو به مصرف کنندگان واقعی امکان خرید از طریق تعریف حساب وکالتی مشتری فراهم شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در حساب وکالتی، هیچگونه انتقال وجه در زمان پیش ثبت نام صورت نمی‌پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا اعلام منتخبین جهت ثبت نام باقی می‌ماند و مشتری می‌تواند وجه مربوط به ثبت نام در حساب وکالتی را در آخرین روز ثبت نام (۱۴۰۱/۱۰/۲۵) نزد بانک تکمیل کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان تعریف حساب وکالتی در بانک های، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت به صورت حضوری و مراجعه به شعب فراهم شده که این فرآیند در بانک تجارت به صورت آنلاین امکان پذیر است.

کاظمی افزود: مذاکره با سایر بانک‌ها در حال انجام است و در صورتی که در بانک دیگری این امکان فراهم شود مراتب به متقاضیان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۹٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید سلگی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 1
      طرح واریز وجه جهت خودرو فقط به نفع پولدارها شد طبقه متوسط به پایین عمرا بتوانند پول تهیه کنند
      • علی IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
        0 0
        سلام. فرض کن اول ثبت نام کردی و اسمت در اومد بالاخره بهت میگن ۳ روز دیگه پول بریز. اونوقت از کجا میاری؟ چه قبل ثبت نام و چه ۳ روز بعدش باید پولی داشته باشی یا نه؟ اون کسی که میخواد ماشین بخره قطعا بلید از@قبل اماده باشه. فرقی نداره کی پولشو میخواد بدهد. حرفتون منتطقی و منصفانه نیست.