۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
قدرت خرید مردم سیستان کاهش پیدا کرده است| مردم در جستجوی جنس ارزان
فعال کسب و کار خانگی در گفت و گو با بازار؛

قدرت خرید مردم سیستان کاهش پیدا کرده است| مردم در جستجوی جنس ارزان

سیستان- یکروی، فعال کسب و کار خانگی گفت: با تورم موجود قدرت خرید مردم سیستان کاهش پیدا کرده و به دنبال کالای ارزان هستند به همین دلیل تولیدات خانگی در منطقه صرفه اقتصادی ندارد.

فاطمه یکروی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: از آنجایی که توان خرید مردم سیستان کم است انتظار دارند ما نیز کالای خود را ارزان بفروشیم در حالیکه هزینه مواد اولیه به ما اجازه فروش ارزان نمی دهد در نتیجه تولید برایمان صرفه اقتصادی ندارد.

فعال کسب و کار خانگی گفت: در زمینه دوخت سرویس آشپزخانه فعالیت می کنم و پارچه مورد نیازم را از بازار و متری ۷۵ هزار تومان خریداری می کنم.

یکروی افزود: به دلیل اینکه هر پارچه ای مناسب دوخت ست آشپزخانه نیست در برهه ای به ناچار از دیگر استانها خرید می کنم و قیمت پارچه برایم بسیار گران تمام می شود.

وی تصریح کرد: مردم سیستان اغلب به دنبال وسیله ارزان هستند و از هر ۳۰ نفر فقط ۵ تا ۱۰ نفر به من سفارش کار می دهند.

فعال کسب و کار خانگی، گفت: در حالیکه کار با کیفیت تولید می کنم نمی توانم محصولم را به قیمت مناسب بفروشم بنابراین دوخت وسایل آشپزخانه برایم صرفه اقتصادی ندارد.

یکروی افزود: در حال حاضر قیمت پارچه ای که برای تولید استفاده می کنم نیز افزایش پیدا کرده است و کار برایم دشوار شده است.

وی تصریح کرد: از دولت انتظار داریم تا از کسب و کارهای خانگی حمایت کند و یا اقداماتی برای ثابت نگه داشتن قیمت ها انجام دهد، وقتی قیمت ها افزایش پیدا می کند قدرت خرید مردم کاهش پیدا می کند.

کد خبر: ۱۹۹٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha