موافقت دولت با عضویت وزرای ارشاد و علوم در کارگروه اقتصاد دیجیتال
سخنگوی دولت اعلام کرد

موافقت دولت با عضویت وزرای ارشاد و علوم در کارگروه اقتصاد دیجیتال

بهادری، سخنگوی دولت آخرین تصمیمات گرفته شده در جلسه امروز هیات دولت را تشریح کرد.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در جلسه هیئت وزیران آخرین گزارش سازمان برنامه و بودجه درباره لایحه بودجه ۱۴۰۲ ارائه شد، مجدداً رأی‌گیری درباره کل لایحه به عمل آمد و بعد از آن رئیس‌جمهوری در مجلس حاضر شد.

وی عنوان کرد: امروز در جلسه دولت با افزوده‌شدن وزرای فرهنگ و ارشاد و علوم به اعضای کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال موافقت شد. برای تقویت این کارگروه و توسعه ابعاد و زوایای نگاه موجود در این کارگروه با افزودن این دو وزیر که دبیرخانه آن در اختیار وزارت ارتباطات است موافقت شد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: با پیشنهاد وزارت خارجه دولت با لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در زمینه استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی موافقت شد.

بهادری جهرمی ادامه داد: در زمینه نحوه تشکیل جلسات و چگونگی اتخاذ تصمیمات هیئت داوری هم بنا بر پیشنهاد وزارت دادگستری و تأیید معاونت حقوقی اصلاحاتی در آن صورت گرفت.

وی گفت: در خصوص اساسنامه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ماکو که با ایرادی از سوی شورای نگهبان مواجه شده بود در جلسه امروز اصلاحاتی انجام شد تا مجدداً برای شورای نگهبان ارسال شود.

کد خبر: ۱۹۹٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha