۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
افزایش شدید بدهکاران آمریکایی

افزایش شدید بدهکاران آمریکایی

بر اساس داده‌های بانک مرکزی آمریکا رویکرد مصرف کنندگان آمریکایی به خرج کردن‌های اعتباری و بدهکاری بیشتر ادامه یافت و میزان دریافت وام تقریبا ۲۸ میلیارد دلار افزایش داشت.

به گزارش بازار، سی ان ان در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت بر اساس داده‌های بانک مرکزی آمریکا رویکرد مصرف کنندگان آمریکایی به خرج کردن‌های اعتباری و بدهکاری بیشتر ادامه یافت و میزان دریافت وام تقریبا ۲۸ میلیارد دلار افزایش داشت.

این افزایش ماهانه که کمتر از ۲۹.۱۲ میلیارد دلار در ماه اکتبر بود، اما ادامه اتکا به بدهی‌ها در طی یک سال با تورم فزاینده بوده است. بر اساس برآورد شرکت داده‌های مالی ریفینیتیو، اقتصاددان‌ها انتظار افزایش ماهانه ۲۵ میلیارد دلاری را داشتند. بر اساس این گزارش، اعتبار مصرف کننده – که شامل کارت‌های اعتباری، وام خودرو و وام دانشجویی است – ۷.۱ درصد رشد کرده است.

اعتبار در گردش که عمدتا شامل کارت‌های اعتباری می‌شود ۱۶.۹ درصد افزایش یافت. این بزرگترین جهش در اعتبار در گردش در سه ماهه گذشته و پنجمین افزایش ماهانه بزرگ است که در بانک مرکزی به ثبت رسیده است که سابقه آن به ۵۵ سال قبل باز می‌گردد.

تد راسمن، تحلیلگر ارشد صنعت گفت: می توانیم بسیاری از افزایش بدهی‌های چرخشی را به خرید برای تعطیلات نسبت بدهیم. البته بدون شک تورم در این زمینه نقش دارد، اما به نظر می‌رسد که این افزایش بدهی‌ها یک بار دیگر پس از اندکی کاهش در اواخر تابستان و اوایل پاییز شتاب گرفته است.

در بحبوحه این دوره از تورم بالا، مصرف کنندگان برای مخارج خود بیشتر در بدهی فرو رفته اند. داده‌های فدرال نشان می‌دهد که معوقات در حال افزایش است و میزان پس اندازها در حال کاهش.

کد خبر: ۱۹۹٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha