۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
نکاتی درباره آمارکتس؛ آیا آمارکتس امن است؟

نکاتی درباره آمارکتس؛ آیا آمارکتس امن است؟

آمارکتس یک پلتفرم تجارت مالی آنلاین جهانی و کارگزار چند دارایی است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد.

نکاتی درباره آمارکتس؛ آیا آمارکتس امن است؟

آمارکتس یک پلتفرم تجارت مالی آنلاین جهانی و کارگزار چند دارایی است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد. این کارگزاری پس از بیش از ۱۶ سال امکان معاملات فارکس را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی فراهم نمود. دفتر مرکزی آمارکتس به عنوان یک کارگزاری جهانی در شهر مونته نگرو واقع است.

برای معامله در بازارهای مالی یافتن یک کارگزاری که نیازهای شما را برآورده کند می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. به دلیل اهمیت این کارگزاری در معاملات آنلاین بر آن شدیم تا به ارائه نکات مهمی درباره امارکتس بپردازیم و ببینیم که آیا این کارگزاری ایمن است یا خیر. لطفا با ما همراه باشید.

دلیل اهمیت شناخت آمارکتس

برای انتخاب بهترین کارگزاری فارکس شما باید زمان زیادی را صرف مطالعه و تحقیق درباره انواع زیادی سایت کارگزاری نمایید که بسیاری از آن‌ها نیز می‌توانند پیچیده و گیج‌کننده باشند؛ به همین دلیل انتخاب یک کارگزاری آنلاین کار دشواری است. کار با موبایل در بسیاری از سایت‌های کارگزاری مانند آلپاری و ... کار پیچیده و سختی است. برخی از ویژگی‌های معاملاتی آمارکتس هم می‌توانند هنگام معامله روی تلفن همراه یا استفاده از پلتفرم معاملات آنلاین پیچیده باشند. معامله‌گران مبتدی و بی‌تجربه ممکن است با درک اصطلاحات سرمایه‌گذاری و ساختارهای هزینه گیج‌کننده مواجه شوند و باید برای یادگیری نحوه استفاده صحیح از ابزارهای معاملاتی آمارکتس وقت بگذارند.

امارکتس یک پلتفرم معاملاتی چند دارایی

آمارکتس یک پلتفرم چند دارایی با بیش از ۵۰ دارایی قابل معامله است. یکی از دارایی‌های موجود در آن فارکس است. این پلتفرم همانند آلپاری در چندین نوع دارایی مالی معامله می‌کند. دارایی مالی هر گونه اوراق بهادار یا دارایی است که دارای ارزش مالی مشهود یا نامشهود باشد؛ بنابراین فارکس نیز از دارایی‌های مالی به شمار می‌رود.

ویژگی‌های آمارکتس

سایت آمارکتس ویژگی‌هایی برای معامله‌گران دارد که این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

  • ارائه ابزارهای پیشرفته مقایسه نمودارهای مالی
  • تجزیه و تحلیل مبتنی بر تحقیقات در مورد بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری از تحلیلگران برتر
  • قابلیت استفاده در چندین دستگاه و به صورت آنلاین از طریق یک مرورگر وب
  • ارائه ابزارهایی آسان برای معامله‌گران جدید و متخصصان باتجربه
  • قابلیت استفاده از پلتفرم به بیش از ۱ زبان
  • نیاز به حداقل سرمایه (۱ دلار) برای آغاز کار
  • امکان ایجاد حساب آزمایشی

images_1673166154.png

آیا آمارکتس ایمن است؟

هنگام انتخاب یک کارگزاری مانند آمارکتس بدنه اداری و وضعیت نظارتی کارگزار بسیار مهم است. کارگزارانی که معاملات را بدون نظارت یک نهاد نظارتی انجام می‌دهند به صلاح‌دید خود کار می‌کنند؛ بنابراین هر سرمایه‌ای که شما در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید در معرض خطر است.

امارکتس توسط نهادهای نظارتی شرکت مالی بین‌المللی (IFC) تحت نظارت بوده و از نظر عملکرد بررسی می‌شود. به دلیل قوانین وضع‌شده بعید است که کارگزاران تحت نظارت قیمت‌های بازار را دستکاری کنند. هنگامی که شما درخواست برداشت را به آمارکتس ارسال می‌کنید، این درخواست اجرا می‌شود. اگر آمارکتس قوانین نظارتی را نقض کند، وضعیت نظارتی‌ بودن آن‌ها می‌تواند سلب شود.

آیا پول من در آمارکتس امن است؟

هر گونه پرداختی که توسط معامله‌گران به حساب‌های این کارگزاری واریز می‌شود در یک حساب بانکی جداگانه نگهداری می‌شود. آمارکتس برای امنیت بیشتر از بانک‌های ردیف ۱ برای این کار استفاده می‌کند. ردیف ۱ معیار رسمی سلامت و قدرت مالی یک بانک است.

بانک‌های ردیف ۱ چیست؟

بانک ردیف ۱ از نظر سرمایه مشتری امن‌ترین و مطمئن‌ترین بانک محسوب می‌شود. ردیف ۱ در واقع اصطلاحی است که قدرت مالی یک بانک را توصیف می‌کند. یک بانک ردیف ۱ دارای ذخایر سرمایه اصلی قوی است و معمولاً قادر به مقاومت در برابر ضررهای غیرمنتظره است.

واریز وجوه شما در یک بانک سطح ۱ در آمارکتس به چه معناست؟

داشتن پولی که در آمارکتس سپرده‌گذاری می‌کنید به این معنی است که وجوه شما در بانکی نگهداری می‌شود که سرمایه کافی برای برآورده‌کردن خواسته‌های برداشت شما را دارد؛ حتی اگر AMarkets به دلایلی از کار بیفتد؛ بنابراین می‌توانیم با خیال راحت نتیجه بگیریم که آمارکتس نسبتاً امن و مطمئن است. لطفاً توجه داشته باشید که هنگام معامله در انواع دارایی‌های مالی می‌توانید وجوه خود را از دست بدهید. افراد ممکن است به دلیل عدم تلاش کافی برای تحقیق در مورد بازارها، عدم تجربه یا عدم استفاده از ابزارهای ارائه‌شده توسط پلتفرم کارگزاری ضرر کنند.

در صورت تجارت در سرمایه‌گذاری‌های مالی، از دست‌ دادن سریع پول به دلیل تجارت فارکس غیرمعمول نیست. فقط زمانی ریسک معامله را بپذیرید که بدانید سرمایه شما در هر زمان به دلیل نوسانات بازار در معرض خطر است. آمارکتس به وضوح در پلتفرم خود بیان می‌کند که ضرر می‌تواند از سپرده شما بیشتر باشد. هنگامی که با آمارکتس کار می‌کنید دو حساب ایجاد کنید؛ یکی حساب واقعی با پول واقعی و دیگری حساب آزمایشی. با این کار می‌توانید از ضرر واقعی جلوگیری کنید.

فارکس فکتوری

آیا آمارکتس جهانی است؟

بله آمارکتس جهانی است؛ زیرا در بیش از ۱۹۴ کشور در دسترس است. امارکتس مانند آلپاری یک پلتفرم تجارت جهانی است؛ به این معنا که در ۱۹۴ کشور از جمله کشورهای قاره آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و اروپا فعالیت می‌کند. کشورهای عمده‌ای که آمارکتس را پوشش می‌دهد شامل بریتانیا، آلمان، استرالیا، آفریقای جنوبی، تایلند، ایالات متحده و چین است. این کارگزاری در مجموع بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر دارد. تریدرها از کشورهای مختلف دیدگاه خود را درباره آن در فارکس فکتوری به اشتراک گذاشته‌اند.

نتیجه‌گیری

با بررسی‌های به عمل آمده در معتبرترین سایت‌های خارجی به نظر می‌رسد آمارکتس دارای جنبه‌های بسیار مفیدی برای معامله‌گران بوده و با انتخاب این کارگزاری خدمات بهتری را دریافت خواهید کرد.

آمارکتس:

  • سابقه خوبی در معاملات فارکس دارد.
  • سابقه‌ای بیش از ۱۶ سال دارد.
  • توسط شرکت مالی بین‌المللی (IFC) نظارت می‌شود؛ این بدان معنی است که تحت مقررات قانونی قرار می‌گیرد که این کار می‌تواند یک کارگزار را مسئول اشتباهات خود بداند یا در بهترین حالت نقش داوری را در موارد اختلافات بزرگتر ایفا کند.
  • دارای مقررات از رگولاتورهای معتبر است.
  • این توانایی را دارد که سپرده‌ها و برداشت‌ها را ظرف ۲ تا ۳ روز پردازش کند.
  • در چندین کشور حضور بین‌المللی دارد که این حضور شامل سمینارها و آموزش‌های محلی امارکتس می‌شود.
  • قادر به استخدام افرادی از نقاط مختلف جهان است که می‌توانند به زبان محلی‌تان با شما ارتباط برقرار کنند.
  • دارای کاربران زیادی است که در فارکس فکتوری فعال هستند.

کد خبر: ۱۹۹٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha