۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
صندوق های بازنشستگی از مسیر اصلی خود خارج شدند
نماینده مردم زابل در مجلس:

صندوق های بازنشستگی از مسیر اصلی خود خارج شدند

دهمرده، نماینده مردم زابل در مجلس تاکید کرد: نمایندگان باید از انحراف صندوق های بازنشستگی از مسیر اصلی خود جلوگیری کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حبیب اله دهمرده در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص ارزیابی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوط، گفت: صندوق های بازنشستگی در مسیر اصلی که برای آن پیش بینی شده است حرکت نمی کنند، ضرورت دارد به این موضوع رسیدگی و از انحرافات جلوگیری شود.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس ادامه داد: سرمایه گذاری در اکثر صندوق ها زیان ده بوده است این سرمایه گذاری ها در جای درست انجام نشده است به طور مثال شستا در کجا سرمایه گذاری کرده؟ آیا در استان سیستان و بلوچستان دیناری از شستا سرمایه گذاری شده است؟

این نماینده مجلس، گفت: به طور کلی بخش های دولتی از نظر اقتصادی ناموفق بوده و به وظایف اصلی خود نمی پردازند، متاسفانه از مسیر اصلی خارج شده و نمایندگان و دولت باید به این مسئله ورود کنند.

دهمرده در انتها از استاندار جدید سیستان و بلوچستان و کمیسیون های انرژی و آموزش مجلس برای سفر به این استان تشکر کرد و بیان داشت که این سفر تاثیر فوق العاده ای داشته است، او همچنین از تشکیل صف های طولانی گاز، نفت، سوخت، آب و نان در استان خود گله کرد.

کد خبر: ۱۹۹٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha