۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
پوشش کامل تلفن همراه در جاده جدید مریوان – سنندج تا هفته آینده
استاندار کردستان خبر داد:

پوشش کامل تلفن همراه در جاده جدید مریوان – سنندج تا هفته آینده

سنندج – زارعی کوشا، استاندار کردستان از افتتاح پروژه پوشش کامل آنتن تلفن همراه جاده جدید مریوان در هفته آینده خبر داد و گفت: این پروژه در مدت زمان اندکی اجرا و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کردستان در شهرستان مریوان با بیان اینکه در سفر به شهرستان مریوان چندین بازدید از طرح‌ها و پروژه‌ها انجام گرفت که برخی از آنها احتیاج به تصمیم گیری دارند، گفت: اینکه پروژه‌ای فعال باشد و تخصیص لازم را نیز دریافت گرده باشد و همزمان کارگران زحمتکش آن پروژه‌ها ۶ ماه حقوق نگرفته باشد ضعف بزرگی به شمار می‌رود که باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه با سخنرانی مشکلی از مردم حل نمی‌شود و وظیفه ما است که پاسخگوی مشکلات و کاستی‌ها باشیم، افزود:ما به عنوان مدیر، خادم و خدمتگزار مردم هستیم و باید تلاش کنیم تا جایی که امکان‌پذیر است از گرفتاری‌های آنان کم کنیم.

زارعی کوشا همچنین گریزی به پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان مریوان زد و گفت: قطعات به جامانده از جاده مریوان - سنندج باید در اولویت قرار گیرد و تخصیص ها باید به صورت کامل صرف پیشبرد پروژه‌ها و به نتیجه رساندن آنها شود.

استاندار کردستان در ادامه یکی از مطالبات مردم شهرستان مریوان را پوشش مخابراتی و آنتن دهی مسیر جاده جدید سنندج به مریوان عنوان کرد و اظهار داشت: تا هفته آینده پوشش آنتن دهی در این جاده کامل خواهد شد.

زارعی کوشا احداث کنار گذر غربی مریوان به طول هزار و ۳۰۰ متر را از نیازهای جدی مردم مریوان دانست و گفت: باید برای این پروژه که نیازمند بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک است تدبیر جدی اندیشیده شود و پیشنهادات لازم در این خصوص ارائه شود.

احداث دیوار حائل بتنی در محله تفنی‌ها، تعریض جاده ورودی تقاطع گاران به داخل شهر و تسریع در احداث مسجد جامع جدید شهر مریوان از جمله موارد مورد تاکید استاندار کردستان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کردستان در شهرستان مریوان بود.

کد خبر: ۱۹۸٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha