۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
سرمایه گذاری ۲۵۹ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در حوزه انتقال
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

سرمایه گذاری ۲۵۹ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در حوزه انتقال

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: برای توسعه زیرساخت ها و افزایش پهنای باند مخابرات این استان در سال گذشته ۲۵۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به نقش ِحوزه انتقال در شبکه های مخابراتی و پایداری ارتباطات بدون مشکل، افزود: با برنامه ‌ریزی‌ های به عمل آمده و سرمایه ‌گذاری ۲۵۹ میلیارد ریالی در مسیر توسعهی حوزه انتقال به منظور پاسخگویی مطلوب و ارائه خدمات با کیفیت به نیازهای مشتریان پروژه های قابل توجه در سال ۱۴۰۲ در این بخش اجرا شده است.

وی از نصب و راه اندازی ۷۶ Node تجهیزات CWDM در ۷۶ نقطه روستایی استان کردستان خبر داد و گفت: این اقدام شرایط انتقال سیگنال های مخابراتی را در کمترین زمان ممکن فراهم ساخته است.

وی به نصب و راه اندازی تجهیزات DWDM در مرکز بهاران سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: با اجرای این پروژه مشتریان ساکن در محدوده مرکز بهاران از ارتباطی پایدار و مطلوب تر بهره مند هستند.

حکمت یادآور شد: در ۴۰ نقطه روستایی از توابع شهرستان های بیجار، دهگلان، سروآباد، قروه، سنندج، کامیاران و مریوان، ۴۷ لاین ماکس نصب و راه اندازی شده است که در نهایت خروجی ارتباط را بر بستر امن و با کیفیت انتقال می دهد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: نصب و راه اندازی ۱۱ لینک رادیو در روستایی شهرستان های دیواندره، سنندج، سقز، کامیاران و مریوان از دیگر اقدامات مخابراتی با هدف بهبود زیرساخت های حوزه انتقال در سال گذشته است.

وی اعلام کرد: برای افزایش ظرفیت و برگردان ترافیک در شهرستان های دیواندره، سنندج، مریوان و دهگلان در هفت نقطه روستایی، هفت Node تجهیزات PDH نصب و راه اندازی شده است.

حکمت یادآور شد: پهنای باند چشمگیری به تعداد ۱۰۲ سایت روستایی و جاده ایی به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل واگذار شده است و خوشبختانه این اقدامات بهبود ارتباط در استان کردستان را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به تداوم فعالیت های مخابرات منطقه کردستان در راستای بهبود خدمت رسانی به مشترکان، افزود: برای سال جاری نیز فعالیت ها و برنامه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۸۲٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha