۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
استقرار میز خدمت سازمان امور مالیاتی برای کسبه و تجار

استقرار میز خدمت سازمان امور مالیاتی برای کسبه و تجار

در راستای تعامل نزدیک با فعالان اقتصادی و با استقرار میز خدمت سازمان امور مالیاتی کشور برای کسبه و تجار بازار تهران در مسجد امام(ره) بازار بزرگ تهران، وعده رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور محقق شد.

به گزارش بازار، در راستای استمرار همکاری و تعامل مؤثر با فعالان اقتصادی، میز خدمت مالیاتی برای کسبه و تجار بازار بزرگ تهران به همت حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی کشور و مرکز مقاومت بسیج اصناف و بازاریان و با حضور مدیرکل، معاون درآمدهای مالیاتی، رؤسای امور مالیاتی و اداره فناوری‌های مالیاتی اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران در شبستان اصلی مسجد امام خمینی (ره) مستقر و به ارائه خدمات‌رسانی به کسبه و بازاریان پرداختند.

برپایی این میز خدمت و تقویت حضور میدانی جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی، از جمله اقدامات جدیدی است که به‌عنوان الگوی مصداقی، در چارچوب رویکرد تکریم ارباب‌رجوع و تسریع امور مودیان در دستور کار نظام مالیاتی در دوره تحول‌آفرینی قرار گرفته است.

هم‌زمان با استقرار این میز خدمت، تعدادی از رؤسای اتحادیه‌های صنفی از قبیل صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک، بزازان، فروشندگان آهن‌آلات و صنایع وابسته، فروشندگان لوازم‌خانگی و ... در این مکان حضور یافته و مسائل و مشکلات صنوف خود را با مدیران و کارشناسان مالیاتی در میان گذاشتند که ضمن ارائه توضیحات و پاسخ‌های لازم و شفاف، برخی از مسائل نیز به جهت لزوم پیگیری بیشتر به اداره امور مالیاتی مرکز تهران ارجاع شد.

لازم به ذکر است اغلب موارد و مشکلات مطروحه در اولین روز استقرار میز خدمت مالیاتی شامل محاسبه مالیات بر اساس کارکرد دستگاه‌های کارت‌خوان، شرایط استفاده از تبصره ماده ۱۰۰، مالیات بر نقل‌وانتقال ملک و سرقفلی در بازار تهران، ضریب کاهشی مالیات، مالیات بر ارزش‌افزوده و چگونگی استفاده از اعتبار مالیاتی، جرایم ماده ۱۶۹ و ... مطرح شد.

کد خبر: ۱۹۸٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha