۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
استیضاح فاطمی امین تنها راه اصلاح وزارت صمت است
نماینده مردم قزوین در مجلس:

استیضاح فاطمی امین تنها راه اصلاح وزارت صمت است

نماینده مردم قزوین در مجلس با انتقاد از سیاست‌های وزیر صمت در موضوع خودرو خواستار ورود سازمان بازرسی کل کشور به اقدامات غیرقانونی و تخلفات وی در این خصوص شد.

به گزارش بازار، لطف اله سیاه کلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: سفره مردم کوچکتر شده، قدرت خرید پایین آمده و کنترلی بر بازار و قیمت اجناس نیست.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس در ادامه خطاب به وزیر صمت با انتقاد از عدم نظارت بر قیمت کالا از سوی وی عنوان کرد: بعد از رأی آوری وزیر در استیضاح اول، وضعیت قیمت خودرو بدتر شد و کارت زردهای مجلس نیز خاصیتی نداشت و در حالی که ۴ کارت از سوی وی دریافت شد، اثری در سیاست‌های وی ندیدیم لذا استیضاح تنها راه اصلاح امور است.

وی در ادامه با طرح این سوال که وزیر با کدام مجوز خودرو را در بورس ارائه داده است، عنوان کرد: کدام سیاست‌های وزیر در کاهش قیمت کالا موثر بوده لذا نباید حیثیت مجلس را به سیاست‌های منفی وزیر گره زد.

سیاه‌کلی در ادامه خطاب به سازمان بازرسی کل کشور خواستار رسیدگی به تخلفات و اقدامات غیرقانونی وزیر در موضوع خودرو شد و اظهار کرد: پول از جیب فقرا گرفته شده و به جیب خودروسازان و دلالان می‌رود، اگر به این موضوع رسیدگی نشود از این نهاد به دستگاه قضا شکایت خواهم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان خواستار توجه و دقت نمایندگان در جریان رسیدگی به طرح ساماندهی وضعیت کارکنان شد که باعث می‌شود کارکنان از شرایط فعلی نجات پیدا کنند.

کد خبر: ۱۹۸٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha