۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵۳ هزار کانتینر کالا در بنادر استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵۳ هزار کانتینر کالا در بنادر استان بوشهر

بوشهر- شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵۳ هزار کانتینر کالا در بنادر این استان خبر داد.

محمد شکیبی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر موجب شده که وضعیت صادرات و واردات با شتاب بیشتری انجام شود.

وی افزود: تکمیل اسکله ۱۲۰ متری در بندر نگین در بوشهر، موجبات تسهیل در پهلوگیری کشتی‌های بالای ۳۰ هزار تن می‌شود که امیدوارم به زودی این مهم محقق شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، بیش از ۴۶ هزار کانتینر کالا از بندر نگین حمل و نقل شده و به طور میانگین روزانه ۱۷۰ کانتینر بزرگ صادرات و واردات انجام داده‌ایم.

شکیبی نسب تصریح کرد: حمل و نقل کانتینری در بندر نگین بوشهر نسبت به سال گذشته بیش از ۵۵ درصد رشد را نشان می‌دهد که امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: افزایش صادرات و واردات در رشد تولید و بهبود کسب و کار و معیشت مردم، نقش‌آفرین است و بنادر استان بوشهر در یکسال اخیر طرح‌های توسعه‌ای ارزشمندی انجام داده‌اند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۱۵۳ هزار کانتینر کالا در بنادر استان بوشهر خبر داد و گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۷ هزار حمل و نقل کانتینری در بنادر استان صورت می‌گیرد و از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۱۵۳ هزار و ۲۲۲ کانتینر در استان، تخلیه و بارگیری شده است.

کد خبر: ۱۹۸٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha