۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
افزایش تقاضا گرانی قیمت گوشت قرمز را تشدید کرد
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان:

افزایش تقاضا گرانی قیمت گوشت قرمز را تشدید کرد

گرگان- پهلوانان، مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: کاهش عرضه و افزایش تقاضا گرانی قیمت گوشت قرمز در بازار را تشدید کرد با اینحال تخلفاتی درباره گران فروشی گوشت در بازار گزارش نشده است.

حسین پهلوانان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گرانی گوشت قرمز در بازار به علت افزایش قیمت نهاده های دامی و حذف ارز ترجیحی در بهار سال جاری است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان افزود: حذف ارز ترجیحی از واردات نهاده های دامی، تولید کننده را با چالشی جدی روبه رو کرد از سوی دیگر هر چه نرخ گوشت افزایش یابد خانوارها به لحاظ وزنی خرید کمتری انجام می دهند.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز براساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می شود، یادآورشد: از آنجاییکه قیمت گوشت قرمز بر اساس هزینه های تولید تعیین می شود در زمان کاهش عرضه محصول، با افزایش قیمت آن در بازار روبه رو هستیم.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: در حال حاضر عرضه دام به بازار کاهش یافته در این حالت تولیدکننده در حال مدیریت بازار و هزینه های تولید است تا بتواند درآمد و هزینه را به تناسب برساند.

به گفته وی، تخلفاتی درباره گران فروشی گوشت قرمز در بازار گزارش نشده و تخلفات گزارش شده هم به علت عدم ارائه فاکتور و درج قیمت محصول بوده است.

کد خبر: ۱۹۸٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha