۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
معرفی ۱۰ محصول معروف و محبوب پاناسونیک در ایران

معرفی ۱۰ محصول معروف و محبوب پاناسونیک در ایران

محصولات مختلف پاناسونیک در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

معرفی ۱۰ تا از معروفترین و محبوبترین محصولات پاناسونیک در ایران

محصولات مختلف پاناسونیک در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. در این میان، دستگاه‌های مخابراتی ساخت این شرکت از قبیل انواع تلفن‌های خانگی و اداری، سانترال، فکس و همچنین محصولات اداری مانند ویدئو پروژکتور و دوربین‌های مداربسته، با استقبال بیشتری از سوی مشتریان مواجه شده‌اند. ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به معرفی ۱۰ مورد از محبوب‌ترین و در عین حال معروف‌ترین محصولات پاناسونیک در ایران که در شرکت کامتل پاناسونیک عرضه می شود بپردازیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

تلفن بیسیم KX-TG۶۷۱۱

مقاله خود را با یکی از بهترین و محبوب‌ترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک شروع می‌کنیم. KX-TG۶۷۱۱ یک تلفن بیسیم خوش‌ساخت و مقرون به صرفه است که می‌تواند تمامی نیازهای شما را از داشتن یک تلفن خانگی، برآورده نماید. این تلفن حتی در نبود برق هم برای چند ساعت کار می‌کند و از آن مهم‌تر، ۱۵ ساعت مکالمه بی‌وقفه را در صورت پر بودن باتری‌ها، در اختیار شما قرار می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های جالب توجه تلفن KX-TG۶۷۱۱ عبارتند از:

  1. نمایشگر ۱.۸ اینچی با نور پس زمینه

  2. پشتیبانی از تکنولوژی ECO

  3. پشتیبانی از Night Mode

  4. وزن مناسب گوشی بیسیم و خسته نشدن دست در زمان مکالمه

  5. قیمت مناسب

تلفن بیسیم KX-TG۶۷۱۱ از تقویم و منوی فارسی هم برخوردار است. این موضوع تاثیر زیادی روی محبوبیت آن در بازارهای ایران داشته است.

تلفن بیسیم KX-TG۳۴۱۱BX

باز هم یک تلفن بیسیم، البته این‌بار کاملا ساده و ارزان قیمت! اکثر افرادی که برای مکالمه‌های روزانه خود به دنبال یک گوشی بیسیم ساده هستند، تلفن KX-TG۳۴۱۱BX را انتخاب می‌کنند. قیمت بسیار مناسب هم در محبوبیت آن تاثیر زیادی داشته است. باتری این تلفن بیسیم ۱۰ ساعت شارژدهی مکالمه دارد و می‌توانید در دفترچه مخاطبین آن، تا ۵۰ شماره را ذخیره نمایید.

معرفی ۱۰ تا از معروفترین و محبوبترین محصولات پاناسونیک در ایران

دیگر قابلیت‌های تلفن بیسیم KX-TG۳۴۱۱BX عبارتند از:

  • دارای صفحه نمایش نورانی

  • قابلیت اتصال به دیوار

  • امکان تنظیم صدای زنگ

  • کیفیت صدای مناسب

  • وزن مناسب گوشی بیسیم و خسته نشدن دست در زمان مکالمه

  • قیمت بسیار مناسب

قابلیت‌های پیشرفته تلفن‌ پاناسونیک را در مدل ۳۴۱۱ پیدا نخواهید کرد. اما در عوض، با یک تلفن باکیفیت و بسیار ساده و خوش‌ساخت مواجه خواهید شد.

تلفن سانترال KX-T۷۷۳۰

تلفن هیبرید KX-T۷۷۳۰ یک تلفن سانترال اپراتوری است که تقریبا در تمام مراکز تلفن کم‌ظرفیت پاناسونیک، دیده می‌شود. این تلفن که به عنوان تلفن مدیریتی برای سانترال KX-TES۸۲۴ هم شناخته می‌شود، در مجموعه‌های کاری کوچک و متوسط، کاربردهای فراوانی دارد. برخورداری از انواع قابلیت‌های پیشرفته تماس از جمله ترانسفر، هولد و ... کمترین انتظاری است که می‌توانید از این تلفن سانترال داشته باشید.

دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلفن سانترال KX-T۷۷۳۰ عبارتند از:

  1. دارای ۱۲ کلید شماره‌گیری سریع

  2. بلندگوی شفاف دو طرفه

  3. برخورداری از جک هدست

  4. قابلیت ایجاد کنفرانس

  5. دارای نمایش‌گر تک سطری بدون نور پس زمینه

توجه داشته باشید که این تلفن سانترال پاناسونیک، یک تلفن هیبرید است و باید توسط دو رشته سیم، به خروجی دستگاه‌های سانترالی از قبیل ۸۲۴ متصل شود.

دستگاه سانترال KX-TES۸۲۴

وقتی که مدیر یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید و به دنبال یک مرکز تلفن می‌گردید، بدون شک سانترال KX-TES۸۲۴ پاناسونیک، اول و بهترین انتخاب شما خواهد بود. این دستگاه می‌تواند در بهترین ظرفیت خود از ۸ خط شهری و ۲۴ داخلی پشتیبانی کند. همچنین می‌توانید با نصب کارت‌های توسعه مختلف، کالر آیدی، منشی تلفنی گویا، درب باز کن و ... را هم روی آن فعال نمایید.

معرفی ۱۰ تا از معروفترین و محبوبترین محصولات پاناسونیک در ایران

سایر ویژگی‌های دستگاه سانترال KX-TES۸۲۴ عبارتند از:

  • قابلیت اتصال به باتری پشتیبان و موزیک جانبی

  • قابلیت نصب روی دیوار

  • قابلیت نصب صندوق صوتی

  • برنامه‌ریزی هوشمند

  • پیام‌گیر داخلی

لازم به ذکر است این سانترال به صورت پیش‌فرض از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی پشتیبانی می‌کند. برای افزایش ظرفیت آن، به کارت‌های توسعه نیاز خواهید داشت.

دستگاه سانترال KX-NS۵۰۰

در ادامه بررسی محبوب‌ترین و بهترین محصولات پاناسونیک در ایران، به دستگاه سانترال KX-NS۵۰۰ می‌رسیم. این سانترال چند منظوره، توانایی پشتیبانی از داخلی‌های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را دارد و به صورت کلی، در ردیف سانترال‌های تحت شبکه پاناسونیک قرار می‌گیرد. KX-NS۵۰۰ در بهترین ظرفیت خود، از ۴۸ پورت خط شهری و ۱۲۸ داخلی پشتیبانی می‌کند.

سایر قابلیت‌های این سانترال پاناسونیک عبارتند از:

  1. پشتیبانی کامل از VoIP و پروتکل SIP

  2. دارای ۲ کانال دیزا برای راه‌اندازی اپراتور گویا

  3. امکان لینک شدن با سایر سانترال‌های تحت شبکه پاناسونیک

  4. پشتیبانی از ضبط مکالمات

  5. یکپارچه‌سازی با تلفن همراه

به طور کلی، خرید و نصب سانترال KX-NS۵۰۰ می‌تواند در هزینه‌های نهایی شرکت‌های مختلف، به شکل قابل ملاحظه‌ای، صرفه‌جویی نماید.

تلفن بیسیم KX-TGF۳۴۲

افرادی که به دنبال یک تلفن بیسیم با قابلیت‌های مناسب و البته ۲ عدد گوشی بیسیم باشند، بعید است انتخابی بهتر از KX-TGF۳۴۲ داشته باشند. این تلفن ساخت مالزی اگرچه قیمت به نسبت بالایی دارد، اما کافیست یک‌بار از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که کاملا ارزش پولی که برای آن پرداخت کرده‌اید را داشته است. کالر آیدی گویا، منشی تلفنی ۱۷ دقیقه‌ای و ۱۲ ساعت شارژدهی مکالمه، تنها بخشی از قابلیت‌های برجسته KX-TGF۳۴۲ به شمار می‌روند.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن خوش‌ساخت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استفاده در نبود برق

  • امکان روم مانیتورینگ

  • مسدود کردن تماس‌های مزاحم و ناشناس

  • دفترچه مخاطبین اختصاصی

  • امکان تنظیم صدا

تلفن بیسیم KX-TGF۳۴۲ از یک پایه رومیزی قدرتمند هم برخوردار است که از طریق آن، می‌توانید به برقراری تماس و مکالمه هم بپردازید.

سایر محصولات محبوب پاناسونیک

تاکنون ۶ محصول محبوب و معروف پاناسونیک در بازارهای ایران را معرفی کرده‌ایم. از جمله دیگر محصولاتی که با استقبال زیاد مشتریان ایرانی مواجه شده‌اند، می‌توان به دستگاه‌های زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه سانترال KX-TDE۶۰۰ برای راه اندازی مرکز تلفن در شرکت‌ها و اداره‌های بزرگ

  2. دستگاه سانترال KX-NS۱۰۰۰ برای برخورداری از خدمات VoIP در شرکت‌های بزرگ

  3. تلفن سانترال KX-DT۳۶۶ برای استفاده در مراکز تلفن سری TDA و TDE پاناسونیک

  4. تلفن رومیزی KX-TS۸۸۰ برای استفاده در منازل به صورت تلفن رومیزی

این ۱۰ محصول، تنها بخش کوچکی از محصولات مخابراتی محبوب پاناسونیک در کشورمان هستند. به صورت کلی می‌توان ادعا کرد که تقریبا اکثر دستگاه‌هایی که این شرکت در سالیان اخیر تولید و روانه بازارهای کشورمان کرده است، با استقبال خوب و قابل توجه مشتریان، همراه بوده‌اند.

کد خبر: ۱۹۸٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha