۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
عرضه تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده
مدیرعامل شرکت مگاموتور سایپا اعلام کرد

عرضه تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده

مدیرعامل شرکت مگاموتور گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، کیومرث مبلغ ناصری در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز افزود: تولیدات جدید مگاموتور با مصرف سوخت به مراتب پایین‌تر و منطبق بر استانداردهای سازمان ملی استاندارد، کاهش آلایندگی، دارای افزایش توان قدرت و با کیفیت بالا خواهند بود که قبل از پایان سال در سبد خانواده گروه خودروسازی سایپا قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده به زودی از نسل جدید موتورها و گیربکس‌های شرکت مگاموتور رونمایی خواهد شد؛ این محصولات با قدرت و کیفیت به مراتب بالاتراز آنچه تاکنون تجربه شده متناسب با روند تغییر و تحول بازار عرضه خواهد شد که جوابگوی نیاز مصرف کنندگان و سلیقه متقاضیان است.

مدیرعامل مگاموتور در ادامه به ماموریت شرکت مگاموتور در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت: به واسطه ماموریت مگاموتور تعداد زیادی از شرکت‌های قطعه ساز و تولید کننده کشور با این مجموعه همکاری دارند و در همین راستا نیز تعداد زیادی از شرکت‌های زیر مجموعه این شرکت در استان آذربایجان شرقی هستند.

مبلغ ناصری افزود: با توجه به ابلاغیه مصوبه هیئت وزیران در خصوص نوسازی و بازسازی صنایع، خوشبختانه شرکت مگاموتور با ارائه طرح توجیهی و گزارش‌های خود و تاییدیه وزارت صمت موفق به دریافت مجوز نوسازی و بازسازی خطوط تولیدی خود شد که به این ترتیب پس از نوسازی ماشین آلات و افزایش ظرفیت تولیدات، کیفیت محصولات شرکت نیز بهبود خواهد یافت.

وی ادامه داد: بنا داریم همین ارتقا را با رویکرد تقویت و تولید محصولات باکیفیت‌تر در شرکت‌های زیرمجموعه قطعه ساز و شرکت‌های وابسته به مگاموتور، اجرایی کنیم.

کد خبر: ۱۹۸٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha