۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
دولت ۵۱۸ هزار میلیارد تومان از محل نفت و اوراق درآمد کسب کرده است
نائب رئیس مجلس:

دولت ۵۱۸ هزار میلیارد تومان از محل نفت و اوراق درآمد کسب کرده است

زنجان- نائب رئیس مجلس گفت: دولت ۵۱۸ هزار میلیارد تومان از محل نفت، مالیات، فروش دارایی و اوراق درآمد کسب کرده و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بابت پرداخت حقوق به صندوق بازنشستگی پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد، ظهر پنجشنبه در جمع هادیان سیاسی گفت: اخلاق، ایمان و شجاعت سردار سلیمانی بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه در کنار ایمان، اخلاق، شجاعت و ولایت‌پذیری، عشق به ولی‌فقیه زمان باعث شد قاسم سلیمانی، قاسم سلیمانی شود،ابراز داشت: در وصیتنامه او نکات ارزشمندی نهفته است.

نائب رئیس مجلس گفت: دولت ۵۱۸ هزار میلیارد تومان از محل نفت، مالیات، فروش دارایی و اوراق درآمد کسب کرده و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بابت پرداخت حقوق به صندوق بازنشستگی، ۲۲ هزار میلیارد تومان برای سود اوراقی که روحانی فروخته، ۷۷۰ هزار میلیارد تومان بابت اوراق فروخته شده توسط روحانی پرداخت کرده است.

نیکزاد تاکید کرد: دو هزار میلیارد تومان برای استانداری و کارهای ضروری، ۲ هزار میلیارد تومان برای کالاهای اساسی، ۱۴ هزار میلیارد تومان برای سایر و ۳۶ هزار میلیارد تومان برای کارهای عمرانی اختصاص داده شده است.

نائب رئیس مجلس ابراز داشت: خیلی از اقشار در ارتباط با مسائل مختلف اعتراض خود را در مجلس به نمایندگان انتقال می‌دهند و افرادی نیز به قانون حجاب اعتراض دارند و خواستار تغییراتی در آن هستند، به شرطی که خلاف شرع و قانون اساسی نباشد.

کد خبر: ۱۹۸٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha