۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
آمادگی روسیه و عراق برای خرید محصولات کشاورزی و آبزیان از استان بوشهر
نماینده دشتستان در مجلس خبر داد:

آمادگی روسیه و عراق برای خرید محصولات کشاورزی و آبزیان از استان بوشهر

بوشهر- نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی روسیه و عراق برای خرید محصولات کشاورزی و آبزیان از مقصد استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رضایی ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: اتاق بازرگانی در برگزاری میز خرما در مرداد ماه امسال اقدامات ارزشمندی انجام داد و تاثیرگذاری بالایی داشت.

وی افزود: در سال‌های اخیر، رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید فراوانی داشته و بخش خصوصی می‌تواند در موفقیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور بسیار موثر باشد.

رضایی تصریح کرد: مجلس همواره در کنار دولت از بخش خصوصی حمایت کرده و اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی باید نقش آفرینی بیشتری ایفا کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه سال آینده کشور گفت: اتاق بازرگانی، پیشنهادات خود در زمینه تقویت تولید و بهبود صادرات محصول را به طور کارشناسی به ما ارائه کند تا در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم ‌مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به برپائی نمایشگاه خرما در بوشهر یادآور شد: نمایشگاه خرما باید با هدف کمک به معضل نخلداران برپا شود و اگر فقط برای نمایش و عرضه محصول در مدت چند روز باشد، آورده‌ای نخواهد داشت.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: تامین سرمایه در گردش برای فعالان خرما اعم از تولیدکنندگان و سردخانه داران و فعالان صنعت بسته بندی و صنایع تبدیلی لازم و ضروری است و علاوه بر بانک کشاورزی، سایر بانک‌ها نیز باید کمک و همکاری کنند.

رضایی از رایزنی برای صادرات محصولات کشاورزی و آبزیان از استان بوشهر خبر داد و افزود: کشورهای روسیه و عراق آمادگی بالایی برای خرید محصولات کشاورزی و آبزیان از استان بوشهر دارند و اگر بسته بندی شیک و صادراتی انجام شود و کیفیت محصولات نیز بالاتر برود قطعا استقبال خوبی خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۸٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha