۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
تجربه سرمایه گذاری طلا با خرید آنلاین  از گالری اینترتی ساعتچی

تجربه سرمایه گذاری طلا با خرید آنلاین از گالری اینترتی ساعتچی

خرید طلا، محبوب ترین و مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری و پس انداز در بازار امروز است.در این مقاله به معرفی گالری آنلاین ساعتچی برای سرمایه گذاری امن و مطمئن می پردازیم.

به گزارش بازار، خرید طلا، محبوب ترین و مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری و پس انداز در بازار امروز است.

همان طور که متخصصان در این حوزه معتقدند، طلا، یک دارایی جاودانه و گران بهاست و هر فردی برای سرمایه‌گذاری به آن نیاز دارد.

آلیستر کلر، یکی از کارشناسان مشهور امور مالی می‌گوید: "جواهرات نه تنها برای آراستگی استفاده می‌شوند، بلکه خرید آن، سرمایه‌گذاری هوشمندانه ای است و ارزش خود را برای مدت نامحدود حفظ می کند. یک مجموعه از جواهرات می تواند سرمایه ای امن و عالی باشد."

سرمایه‌گذاری در طلا، ارزش اموال شما را در طول زمان حفظ کرده و از خطر تورم نجات می‌دهد.

خرید طلا به عنوان یک روش سرمایه‌گذاری ایمن، نیازی به سرمایه زیاد نداشته و شما می‌توانید با پس‌انداز حقوق خود نیز در این بازار سرمایه‌گذاری کنید. طلا قدرت نقدشوندگی بسیار بالایی داشته و به دلیل وجود متقاضیان زیاد در بازار طلا، هر لحظه امکان تبدیل طلا به نقدینگی وجود دارد، در نتیجه زمانی که قصد فروش سرمایه طلای خود را داشته باشید، می‌توانید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کرده و به سرعت سرمایه خود را به پول نقد تبدیل کنید.

 امروزه با گسترش خرید و فروش آنلاین و استفاده مردم از اینترنت، اکثر افراد خرید اینترنتی را بر خرید حضوری ترجیح می دهند. اما خرید آنلاین طلا، به علت اهمیت اعتبار و اصالت آن، از حساسیت منحصر به فردی برخوردار است.

 مهمترین نکات در خرید آنلاین طلا

دستبند طلا ساعتچی

یکی از دغدغه های افراد برای خرید آنلاین طلا، عدم اطمینان از اصالت طلا می باشد. آیا کالایی که به دستم می رسد، واقعاً طلای ۱۸ عیار یا ۲۴ عیار است؟ آیا محاسبه قیمت طلا به درستی انجام میگیرد؟

در هنگام خرید آنلاین مخصوصاً برای اشیای گرانقیمت مانند طلا و جواهرات و زیورآلات، بررسی دقیق و همه جانبه فروشگاه، اهمیت بسیار زیادی دارد.

شما حتماً باید به فروشگاه آنلاینی اعتماد کنید که در عرصه طلا و جواهرات، نام آشنا بوده و همچنین دارای کد استاندارد که از طرف اتحادیه طلا فروشان به فروشگاه های معتبر طلا داده می شود، باشد؛ شعبه های فروش حضوری در کنار فروش آنلاین داشته باشد و در ازای خرید شما، فاکتور رسمی مورد تایید اتحادیه طلافروشان را به شما ارائه دهد.

انگشتر طلا ساعتچی

همچنین حتماً باید از سایتی خرید کنید که دارای نماد الکترونیک  باشد، درگاه پرداخت اینترنتی معتبر داشته و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی باشد. در این صورت شما می توانید به عنوان یک سایت اینترنتی معتبر، به آن اعتماد کنید.

 آیا با برند گالری ساعتچی آشنایی دارید؟

گروه جواهری ساعتچی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید زیورآلات آغاز کرد و با پشتوانه تجربه و سابقه دیرینه خانوادگی و همت و تلاش فراوان، به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح طلا در ایران شناخته شده است.  گالری ساعتچی از اولین دریافت کنندگان کد استاندارد به شماره T۹۱۲۱ از اتحادیه طلا فروشان می باشد .

خرید آنلاین طلا ساعتچی

برند ساعتچی با هدف درک نیازهای خاص مشتریان گرانقدر، همزمان با ارائه عمده طلا به عرضه کنندگان زیور طلا در سراسر کشور، محصولات خود را درسه شعبه تهران عرضه می دارد و در طی این سال‌ها، سعی شده است خواسته های مشتریان را در تمام مراحل، از طراحی دستی تا ساخت و پرداخت نهایی کار منعکس کند.

ساعتچی همواره پیشینه پرافتخارش را با طرح های نوین و به روز جهان چنان پیوند داده است که محصولات آن، درعین حفظ ریشه های ایرانی، از برند های روز صنعت جواهرسازی جهان نیز الهام زمی گیرند.

کالکشنی از جدیدترین طراحی  از برندهای ونکلیف، دیوید یورمن، شوپارد، فرد، کارتیه، تیفانی و ... هر سال در گالری ساعتچی در اختیار سلیقه های مدرن قرار میگیرند.

خرید آنلاین دستبند طلا ساعتچی

همچنین کالکشنی از طرح های اسلیمی وهندسی و همچنین طرح های مناسبتی مانند یلدا که برگرفته از تاریخ ایران زمین است در مجموعه ما تولید و عرضه میگردد.

در میان علاقمندان و خریداران حرفه‌ای جواهرات، ساعتچی همواره به جسارت در طراحی و نوآوری در سبک و گرایش کم‌نظیر به استفاده از رنگ شهره بوده است. همه این موارد در کنار هم شناسنامه کاری گرانبهای ساعتچی را تشکیل می‌دهند.

طلا کودک ساعتچی

فعالیت ساعتچی در عرصه تجارت جواهر آلات، محصولات متنوع و گسترده ای را از قبیل انواع دستبند طلا ،گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند، آویز ساعت و سنجاق سینه پوشش می‌دهد. همچنین در حوزه‌های تخصصی تر تولید طلا نظیر تولید طلای سبک، طلای کودک، طلای مردانه، طلای رنگی و .... نام ساعتچی سرآمد تولیدکنندگان دیگر جواهرات می باشد.

 فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی

گالری ساعتچی در سال ۱۳۹۷ با راه اندازی سایت اینترنتی خود، به عرضه آنلاین محصولات طلا و ارائه خدمات اینترنتی زیورآلات نیز مبادرت نموده است.

شما با خرید طلا از فروشگاه آنلاین ساعتچی، از عیار آن مطمئن هستید؛ اصالت برند در کنار ارائه فاکتور رسمی گالری ساعتچی، خیال شما را برای خریدی امن، راحت می کند.

همچنین در کنار هر محصول، لینک مشاهده کد استاندارد گالری ساعتچی به شماره T۹۱۲۱، قرار داده شده است تا با کلیک بر روی آن، اعتماد شما از اصالت کالا تامین شود.

انگشتر طلا ساعتچی

در قسمت پایین سایت نیز نماد الکترونیک که مجوز فروش اینترنتی را صادر می کند، قرار داده شده است. فروشگاه آنلاین ساعتچی به درگاه های بسیار معتبر مانند بانک صادرات، بانک پاسارگاد، بانک ملت متصل بوده و همچنین عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است که لینک آن را در کنار نماد الکترونیک، می توان مشاهده کرد.

گالری آنلاین ساعتچی با برندهای مطرح مانند ازکی وام، تارا ۳۶۰ و ایران خودرو همکاری گسترده ای دارد و شما می توانید با استفاده از تسهیلات آنها، طلا را به صورت قسطی تهیه کنید.

برند ساعتچی، از پخش کنندگان عمده طلا در ایران بوده و به همین علت، شما می توانید بدون واسطه و با پایین ترین قیمت طلا و اجرت، این سرمایه ارزشمند را تهیه کنید.

گوشواره طلا ساعتچی

هیچ گاه طلای دست دوم نخرید! زیرا دست به دست شده است و اعتبار و اصالت ندارد.

شما با خرید از گالری آنلاین ساعتچی، با مراجعه به شعب حضوری می توانید طلای خود را تعویض کرده یا بفروشید. همچنین فاکتور رسمی فروشگاه، مورد تایید تمام فروشگاه های معتبر بوده و به راحتی می توانید در سراسر ایران طلای خود را به پول تبدیل کنید.

تجربه جذاب از خرید طلا با فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی

خرید آنلاین گردنبند طلا ساعتچی

خرید آنلاین این امکان را به ما می دهد که در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل یا در روزهای پر ترافیک وسرد و آلوده، در خانه بمانیم و با آرامش کامل و بدون حضور فروشنده، محصولات متنوع و زیادی را بررسی و با هم مقایسه کنیم تا یک انتخاب هوشمندانه و دقیق داشته باشیم .در این صورت با صرف زمان کوتاه، کالای مورد علاقه خود را دریافت می کنیم. گالری ساعتچی برای رفاه بیشتر مشتریان خود، امکان ارسال رایگان در سراسر ایران را فراهم آورده است است. در ضمن برای راحتی در انتخاب ، مشاورین آنلاین ما در هر ساعت از شبانه روز، آماده پاسخ به سوالات شما عزیزان خواهند بود و امکان ارسال فیلم و عکس کالا ( غیر آتلیه ای) از نزدیک برای شما فراهم است در صورت دریافت کالا اگر محصول با عکس آن تفاوت داشت و یا دچار آسیب دیدگی شده بود به راحتی تا ۷ روز امکان مرجوع کردن کالا برای شما وجود دارد و این امکان در تهران توسط پیک معتمد ساعتچی و به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین برای سفارشات فوری، امکان تسویه درب منزل نیز برای عزیزان تهرانی فراهم است. همچنین در خرید آنلاین از فروشگاه ساعتچی، امکان ارسال هدیه برای عزیزانتان به همراه گیفت مناسب وجود دارد. تجربه ساده خرید اینترنتی، تحویل سریع ،دریافت فاکتور رسمی فروشگاه ،کیفیت بالا و گارانتی اصالت محصول، قیمت مقرون به صرفه، خرید هدیه با هر بودجه و سلیقه ای و... خرید از فروشگاه آنلاین ساعتچی را برای شما خاطره انگیز و جذاب خواهد کرد.

ثبت سفارش

خرید آنلاین طلا ساعتچی

شما با مراجعه به سایت saatchico.com می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و یا بر روی دسته بندی مورد نظر خود مانند دستبند، گردنبند ، گوشواره ،انگشتر، طلای کودک و ... کلیک کرده و از مدل های متنوع آن دیدن فرمایید. پس از انتخاب مدل مورد نظر خود با توجه به راهنمای انتخاب سایز موجود برای هر محصول، سایز و رنگ مناسب خود را انتخاب نموده و به سبد خرید خود اضافه می کنید. همچنین شما می توانید جزئیات قیمت محصول مورد نظر خود را در کنار آن مشاهده فرمایید. سپس اقدام به پرداخت هزینه محصول می کنید. البته امکان پرداخت درب منزل برای خریداران تهرانی گذاشته شده است. همچنین اگر سفارش شما قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شود، امکان ارسال برای همان روز در شهر تهران فراهم خواهد بود و برای عزیزان در شهرهای مختلف ایران، ارسال با پست انجام خواهد شد که طی یک الی دو روز به دست شما خواهد رسید.

کد خبر: ۱۹۸٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha