۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
تحقق ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید بوشهر| ۲۱۰ مصوبه به طور کامل اجرایی شد
معاون اقتصادی استاندار:

تحقق ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید بوشهر| ۲۱۰ مصوبه به طور کامل اجرایی شد

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از تحقق ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر خبر داد و گفت: از ۳۰۰ مصوبه، تعداد ۲۱۰ مصوبه کاملا اجرایی شده است.

علی باستین در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی مصوبه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر، اظهار داشت: تحقق این میزان از مصوبه‌ها در هشت ماه خوب است و پیش بینی می‌شود اجرای کامل این مصوبات در راستای حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی این استان به حدود ۱۰۰ درصد برسد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به صدور ۳۰۰ مصوبه در ۳۰ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوشهر، گفت: میانگین تعداد مصوبات این کارگروه در استان بوشهر ۱۰ مصوبه است که نشان دهنده اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات بنگاه‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۷۰ درصد از مصوبه‌ها و مشکلات واحدهای اقتصادی ارجاع شده به این کارگروه مرتبط با بانک‌هاست، تصریح کرد: در این میان نیز نیمی از درخواست‌ها، در زمینه دریافت تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش آنها بوده است.

وی اضافه کرد: بانک‌های عامل استان بوشهر در عمل به مصوبه‌های این کارگروه عملکرد قابل قبولی داشته و ۱۶ درصد بیش از دستگاه‌های اجرایی استان به مصوبات مرتبط با خود برای رفع مشکل بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر عمل کرده‌اند.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha