۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
افزایش بهای سوخت در ایتالیا

افزایش بهای سوخت در ایتالیا

افزایش بهای سوخت در ایتالیا در آغاز سال نو خبری بد برای مردم این کشور بوده است.

به گزارش بازار، مردم ایتالیا با افزایش بهای سوخت سال بدی را آغاز کردند. این موضوع سبب نارضایتی بین مردم و واحدهای تجاری شده است. ماکس چیولی خبرنگار ما از رم گزارش می‌شود.

آغاز سال نو خبرهای بدی را برای ایتالیایی‌ها به همراه داشت. بهای متوسط سوخت در جایگاه‌های عرضه به طور متوسط ۱۵ سنت افزایش یافت. این در مقایسه با ماه دسامبر سال گذشته افزایشی ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد. هم اکنون بهای هر لیتر بنزین ۱.۸ یورو است. بهای هر لیتر سوخت دیزل هم به ۲ یورو رسیده است.

کارشناسان نگرانند که بهای سوخت پس از پنجم فوریه افزایش پیدا کند. در آن روز طرح اتحادیه اروپا برای ممنوعیت واردات فرآورده‌های نفتی از روسیه اجرایی می‌شود. این بخشی از تحریم‌ها ضد مسکو به خاطر جنگ اوکراین است. این بخشی از تحریم‌ها ضد نفت روسیه است که در ماه دسامبر اجرایی شد.

ایتالیا جمعیتی ۵۹ میلیون نفری دارد و میلیون‌ها خودرو در این کشور تردد می‌کنند و می‌توان به اهمیت حمل و نقل جاده‌ای در این کشور پی برد. ما همچنین شاهد نقل و انتقال مواد غذایی از طریق حمل و نقل جاده‌ای هستیم. این به معنای آن است که افزایش بهای سوخت تاثیر زیادی بر روی واحدهای تجاری خواهد داشت. این موضوع بر روی زندگی روزانه مردم تاثیرات زیادی خواهد داشت.

افزایش بهای سوخت سبب افزایش هزینه‌های زندگی برای مردم در ایتالیا می‌شود. از طرف دیگر هزینه‌های برق برای مردم از سپتامبر ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۹۷٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha