۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
توسعه طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در عرصه دام بوشهر| کشتارگاه مدرن صنعتی در استان ایجاد می‌شود
سرمایه‌گذار قطری در گفت‌وگو با بازار؛

توسعه طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در عرصه دام بوشهر| کشتارگاه مدرن صنعتی در استان ایجاد می‌شود

بوشهر- جابر المری سرمایه‌گذار قطری از توسعه طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در عرصه دام بوشهر خبر داد و گفت: با پیگیری صورت گرفته، کشتارگاه مدرن صنعتی در استان ایجاد می‌شود.

صالح جابر المری سرمایه گذار قطری قرنطینه دام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: قطر و بوشهر از دیرباز مراودات اجتماعی و سیاسی و تجاری و اقتصادی با هم داشته‌اند و باید این روند گسترده‌تر شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن فاصله دو منطقه و تشابهات فرهنگی و اجتماعی، فرصت خوبی برای مبادلات تجاری وجود دارد و امیدوارم دو طرف به نتایج لازم برسند.

این سرمایه گذار قطری خاطر نشان کرد: از حدود یکسال پیش، در زمینه قرنطینه دام‌زنده در استان بوشهر سرمایه گذاری کردم و اکنون نخستین محموله صادرات دام نیز انجام شد.

جابر المری تصریح کرد: توسعه طرح‌های جدید سرمایه گذاری در عرصه دام استان بوشهر مورد تاکید و توجه قرار دارد و استاندار بوشهر و سایر مدیران نیز همکاری مناسبی دارند.

وی اضافه کرد: پس از قرنطینه و سایر اقدامات بهداشتی که متناسب با آخرین استانداردهای جهانی است، ۲۷۰۰ راس دام را از بوشهر به قطر صادر کردیم.

این سرمایه گذار گفت: ایجاد کشتارگاه صنعتی بزرگ و مجهز در بوشهر از دیگر برنامه‌های ما در آینده نزدیک است.

وی افزود: معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری بوشهر برای کشورهای حوزه خلیج فارس، می‌تواند موجبات تشویق آنها برای سرمایه گذاری گسترده در بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی و اقتصادی و گردشگری و ... شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha