۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
۵۳۶ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در ایلام پرداخت شد
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

۵۳۶ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در ایلام پرداخت شد

ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در سال جاری ۵۳۶ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در ایلام پرداخت شده است.

نورالدین الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت، بنیاد شهید، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، بنیاد مستضعفان، معاونت وظیفه عموم نیروهای مسلح مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ هستند.

وی افزود: سهم در نظر گرفته شده برای استان ایلام در بودجه سال جاری حدود ۱۷ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون پنج هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه این تسهیلات دیر به دستگاه های اجرایی مشمول استان ابلاغ شده میزان پرداختی آنها هم اکنون پایین بوده و تا امروز ۳۰ درصد تسهیلات بوده است ولی تا پایان سال مالی در تیرماه سال آینده برای پرداخت این حوزه فرصت باقی است.

الیاسی با اعلام نگاه ویژه دولت به ایلام برای تخصیص اعتبارات به استان گفت: برخی از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا در استان پای کار نیستند و لازم است در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: مهمترین مسئله امروز کشور بحث اشتغال است که دولت جدید همه توان خود را برای این مهم به کار گرفته است، در همین راستا اعتباراتی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده تا با پرداخت آنها برای افراد جویای کار شغل ایجاد شود.

الیاسی ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین اولویت ها و سیاست های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام جدی در بحث ایجاد اشتغال پایدار و حفظ اشتغال موجود دارد و در این راه، تمام توان خود را به کار گرفته است.

کد خبر: ۱۹۷٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha