۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
ترک فعل مسئولین؛ آفت برنامه های توسعه ای
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

ترک فعل مسئولین؛ آفت برنامه های توسعه ای

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معتقد است توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی در برنامه هفتم توسعه می تواند بسیاری از تنگناهای کشور را برطرف کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا شهبازی، با اشاره به اولویت های برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: مهمترین مسئله در برنامه هفتم توسعه، موضوع رونق تولید است.

وی بیان کرد: اگر مسائل اقتصادی کشور ساماندهی پیدا کند موضوعاتی از قبیل تولید و اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی تغییراتی پیدا خواهد کرد و این مهم خواسته همه دست‌اندرکاران تدوین برنامه هفتم توسعه است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه باید در جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور باشد ، بیان کرد: باید به موضوع اقتصاد مقاومتی در برنامه هفتم توسعه توجه جدی صورت گیرد لذا اگر ما به مبحث اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم خیلی از تنگناهای کشور برطرف خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به تاکیدات هرساله مقام معظم رهبری در زمینه رفع موانع تولید بیان کرد: متاسفانه مدیران و برخی مسئولین ما آنچنان توجه ای به این موضوع ندارند و وقتی به آخر سال می رسیم متوجه می شویم به میزان کافی به اهداف برنامه دست پیدا نکرده ایم و این مسئله متاسفانه در سالهای گذشته رخ داده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد:امیدواریم در جهت تصویب برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه به نحوی حرکت کنیم که به هدف نهایی برنامه های توسعه ای دست پیدا کنیم.

این نماینده مجلس در زمینه تضامین لازم برای اجرای برنامه های توسعه ای به ویژه برنامه هفتم بیان کرد: متاسفانه مشکل تنها ایجاد تضامین نیست و برخی مسئولین باید احساس مسئولیت خود را در اجرای برنامه بالا ببرند و ترک فعل نداشته باشند.

وی تاکید کرد:اگر مسئولین براساس تعهدات خود عمل کنند، شرایط خیلی بهتر خواهد شد. همچنین باید هماهنگی و همدلی بین مسئولین اقتصادی دولت وجود داشته باشد.

کد خبر: ۱۹۷٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha