۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
ساخت و ساز در ۱۰۰ متری حریم راه‌ها ممنوع است
مدیرکل سرمایه گذاری آزادراه‌های کشور:

ساخت و ساز در ۱۰۰ متری حریم راه‌ها ممنوع است

زنجان-مدیرکل دفتر سرمایه گذاری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ساخت و ساز در ۱۰۰ متری حریم راه‌ها ممنوع است و ما با آن مخالف هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار،غلامحسین دغاغله شامگاه دوشنبه در نشست مشترک انجمن‌های صنفی کشوری و انجمن‌های صنفی استان‌های زنجان و قزوین،به موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات مجتمع‌های بین راهی به مسائل مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و سوخت مجتمع‌های خدماتی اشاره کرد و بیان داشت: رفع این مسائل و مشکلات به تنهایی از دست ما خارج است.

وی ابراز کرد: ما معتقدیم این مسائل و مشکلات با پیگیری‌های مداوم حل شدنی است.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به قوانین مربوط به حریم راه ها و تاسیسات منفرد اشاره کرد و گفت: معتقدیم هر خدماتی که قرار است در حریم راه‌ها ارائه شود باید در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی باشد.

دغاغاه به پیگیری‌های متعدد در خصوص اخذ معافیت مالیات بر ارزش افزوده در بخش کالا و اخذ نتایج مورد انتظار اشاره کرد و یاد آورشد: معتقدیم با جمع‌آوری مستندات و پیگیری می‌توانیم بخش خدمات شامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی را نیز از پرداخت مالیات معاف کنیم.

وی به هزینه‌های مجتمع‌های رفاهی و خدماتی از جمله هزینه‌های کارگری و با یادآوری مشکلات سازمان متبوع در مباحث تامین سوخت مورد نیاز مجتمع‌ها در چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: مکاتبات انجام گرفته و تشکیل جلسات مشترک تخصصی با اعضای کانون‌های صنفی و تدوین مستندات دقیق، این مشکل نیز حل و فصل شود.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،با تاکید بر اینکه ساخت و ساز در ۱۰۰ متری حریم راه‌ها ممنوع است،ابراز داشت: با آن مخالف هستیم چون بی توجهی به این موضوع منجر به افزایش نقاط حادثه‌ خیز و ترافیک در نزدیکی شهرها می‌شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha