۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
افزایش درآمد پایدار در «گواه» با رشد تولید در ایران خودرو دیزل

افزایش درآمد پایدار در «گواه» با رشد تولید در ایران خودرو دیزل

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: با افزایش تولید در شرکت ایران خودرو دیزل، در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمد ثابت و پایدار در گواه (ارائه دهند خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل) خواهیم بود.

به گزارش بازار، جواد توسلی مهر، در مراسم رونمایی از سامانه خدمات پس از فروش گواه (سینو)، راه‌اندازی تریلی همراه آموزش و آغاز فعالیت شبانه روزی تعمیرگاه مرکزی شرکت گواه، افزود: در سال ۱۳۹۸ کل گردش مالی گواه تنها ۷۰ میلیارد تومان بوده است در حالی که در شش ماهه نخست امسال گردش مالی این شرکت بیش از پنج برابر کل سال ۱۳۹۸ بوده است.

وی افزود: با تغییرات صورت گرفته در این مجموعه، شاهد رفع دغدغه‌ها و افزایش نمایندگی‌های مجاز، مراجعه مشتریان به شبکه، افزایش فروش قطعه و بهبود شرایط همکاران بودیم.

توسلی مهر با بیان این‌که با افزایش تولید در شرکت ایران خودرو دیزل، در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمد ثابت و پایدار در گواه خواهیم بود، گفت: با راه اندازی سامانه سینو، با شرکت گواه هوشمند روبه‌رو هستیم و با پوست اندازی و اجرای طرح‌هایی مانند کاربری سازی در خودروهای تجاری، سنگین و امدادی، گواه با چندین دهه سابقه به نام نشان (برند) شرکت خدمات پس از فروش خودروهای تجاری تبدیل خواهد شد.

وی افزود: برای ارایه خدمات بهتر به ۱۹۸ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو دیزل و برنامه توسعه‌ای در سطح کشور، لازم است نرم افزاری قوی برای اجرای این طرح‌ها در اختیار قرار گیرد. چشم انداز گواه با اجرای این سیستم روشن است و مدیریت شرکت گواه مصمم است در این مسیر گام بردارد.

وی با بیان این‌که مجوزهای لازم برای شماره گذاری و تجاری سازی خودروهای امدادی دریافت شده است و در مرحله نخست ۱۹۲ دستگاه آمبولانس در این شرکت کاربری سازی و تجهیز خواهد شد، گفت: با توجه به حجم فعالیت‌های شرکت گواه، ضرورت راه اندازی این سیستم یک‌پارچه محسوس است و برای رسیدن به اهداف بزرگ، زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های تامین قطعه، بسته بندی قطعات با نام نشان گواه و افزایش توسعه نمایندگی‌ها فراهم شده است.

توسلی مهر رتبه بندی نمایندگی‌ها را از دیگر برنامه‌های این مجموعه دانست و گفت: تعیین شاخص برای نمایندگی‌ها در حوزه‌های فروش و خدمات پس از فروش در دوره ضمانتنامه (گارانتی) و وارانتی براساس توزیع جغرافیایی صورت خواهد گرفت. نمایندگی‌های مجاز باید چند وجهی بوده و تنها متکی به فروش خودرو نباشند که با سامانه سینو، امکان رصد نمایندگی برای ارایه خدمات فراهم شده است.

کد خبر: ۱۹۷٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha