۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
مقایسه دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

مقایسه دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

عوامل موثر در قیمت دستگاه های بادکن پت، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک بودن، ظرفیت، اندازه ظرف، مدل و کیفیت قطعات تشکیل دهنده دستگاه می باشد.

مقایسه دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

از بطری‌های نوشابه گرفته تا بطری‌های شامپو، آب‌معدنی و... می‌توان به ‌سادگی پی برد که بطری‌های پلاستیکی، نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می‌کنند. اما آیا تا به ‌حال برای شما این سؤال ایجاد شده است که این بطری‌ها چگونه ساخته می‌شوند؟ امروزه در صنعت روش‌های مختلفی برای تولید این بطری‌ها وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به روش تولید دمشی یا بادکن اشاره کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص خرید، قیمت و مشخصات فنی بادکن نیمه اتوماتیک بیشتر صحبت کنیم.

همچنین ببینیم که این روش تولید بطری‌های پت توسط چه دستگاه‌هایی انجام خواهد شد؟ همچنین دست به مقایسه قیمت بین دستگاه‌های بادکن بزنیم و یکی از بهترین تولیدکنندگان این مدل از دستگاه‌ها در ایران را به شما معرفی کنیم.

دستگاه‌های بادکن پت را بیشتر بشناسید

روزبه‌روز بر تعداد بطری‌های پلاستیکی موجود در بازار افزوده می‌شوند. این بطری‌ها می‌توانند بطری‌های نوشیدنی‌ها، شامپوها، روغن‌ها و... باشند. بدون شک تولید این تجهیزات بدون استفاده از دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک امکان‌پذیر نخواهد بود. پس به‌ سادگی متوجه خواهید شد که منظور از دستگاه‌های بادکن پت، دستگاه‌های صنعتی است که از آن‌ها برای تولید انواع بطری و ظروف پلاستیکی در اندازه‌های گوناگون بهره می‌برند.

به کمک چنین ماشین‌آلاتی، شرکت‌های تولیدی می‌توانند طیف وسیعی از بطری‌ها و ظروف پلاستیکی موردنظر خودشان را تولید کنند. پروسه تولید انواع بطری‌های پلاستیکی ابتدا با حرارت دادن به یک لوله پلاستیکی پیش ساخته به نام پت شروع می شود. سپس پت ها به نقطه ذوب رسیده و بعد از آن وارد یک قالب مخصوص می شوند. بعد از آن ماشین‌های بادکن، هوای فشرده را به درون لوله وارد کرده و پلاستیک مذاب کم‌کم، شکل قالبی که درون آن قرار گرفته است را به خود می‌گیرد.

دو فاکتور به‌ عنوان فاکتورهای اصلی برای مشخص ‌کردن ضخامت محصول نهایی تأثیرگذار هستند. این دو فاکتور عبارت‌اند از :

  • مقدار پلاستیک استفاده شده برای تولید بطری

  • فشار هوای وارد شده برای ساخت

فرایند تولید بطری‌های پلاستیکی با کمک دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیکاولین ‌بار در دهه ۱۸۰۰ میلادی آغاز شد. در آن زمان‌ها، صنعتگران به ‌جای پلاستیک از شیشه استفاده می کردند. بعد از پیشرفت علم و تکنولوژی، رفته‌رفته، پلاستیک توانست جای شیشه را برای تولید بطری‌های مختلف، پر کند.

کاربرد دستگاه‌های بادکن پت چیست؟

اکنون که به‌ صورت کامل با این دستگاه‌ها آشنا شدید، زمان آن رسیده است تا شما را با کاربردهای مختلف این دستگاه‌ها آشنا کنیم. بدون شک صنایع بسیار زیادی وجود دارند که برای دستیابی به محصولات مورد نیاز خود، متقاضی خرید دستگاه بادکن پت هستند. از این دستگاه‌ها برای تولید محصولات زیر استفاده خواهد شد:

  • کولرها

  • بشکه‌های ساختمانی و صنعتی

  • محفظه‌های فن

  • صندلی‌های استادیوم‌ها

  • ساخت اسباب‌بازی

  • محصولات ورزشی

  • قوطی‌ها و بطری‌های مختلف

  • صنعت خودروسازی

البته در این میان، کیفیت دستگاه‌های بادکن، تأثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت محصول تولید شده توسط این دستگاه‌ها دارد. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های بادکن صنعتی اعم از دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک پت و دستگاه بادکن اتوماتیک هستید، می‌توانید خرید خودتان را از پارت پت انجام دهید. پارت پت به ‌عنوان اولین سازنده انواع دستگاه‌های بادکن پت بطری و قالب‌های پریفرم، مفتخر است تا با تمامی صنایع نوشیدنی، لوازم آرایشی و بهداشتی، روغن و... همکاری کند.

مقایسه دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

مقایسه قیمت دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

اگر شما هم قصد خرید دستگاه‌های بادکن را دارید، بدون شک باید در خصوص قیمت این دستگاه‌ها، اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید. قیمت دستگاه‌های بادکن تفاوت‌های مختلفی با یکدیگر دارند. از مهم‌ترین دلایل تفاوت قیمت بادکن پت با یکدیگر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع دستگاه

دستگاه‌های بادکن به دو دسته عمده دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و دستگاه‌های اتوماتیک تقسیم می‌شوند. از آن جایی که سرعت تولید دستگاه‌های اتوماتیک نسبت به دستگاه‌های نیمه اتوماتیک بیشتر بوده و کار با آن‌ها ساده‌تر است، معمولاً قیمت بالاتری هم دارند.

  • نوع مدل

بدون شک نوع مدل دستگاه‌های بادکن می‌تواند به ‌صورت مستقیم بر روی قیمت این دستگاه‌ها تأثیرگذار باشد. دستگاه‌هایی که دارای مدل‌های به‌ روزتر و پیشرفته‌تری هستند، سرعت تولید بالاتری داشته و می‌توانند بطری‌های متنوع‌تر، با گنجایش مختلف تولید کنند؛ ازاین رو قیمت این دستگاه‌ها نسبت به سایر دستگاه‌های موجود در بازار، بیشتر خواهد بود.

  • اجزای تشکیل‌دهنده دستگاه

قطعات به‌کار رفته در دستگاه‌های بادکن با یکدیگر متفاوت خواهند بود. همین امر می‌تواند بر روی قیمت آن‌ها تأثیرگذار باشد. برای مثال، دستگاه‌هایی که به ‌روزتر و پیشرفته‌تر هستند، برای رساندن پلاستیک به دمای ذوب، از لامپ‌های مادون‌قرمز استفاده می‌کنند. این لامپ‌ها می‌توانند باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه شوند. از سوی دیگر، قیمت دستگاه‌ها را نیز می‌توانند افزایش دهند.

مقایسه دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

  • ظرفیت دستگاه

از دیگر عوامل مهمی که می‌تواند بر روی قیمت بادکن پت تأثیر مستقیم بگذارد، ظرفیت تولید دستگاه است. شما در ابتدا باید بدانید که قصد دارید تا چه نوع بطری‌های پلاستیکی و با چه حجمی را تولید کرده و سپس برای خرید مناسب‌ترین دستگاه بادکن، اقدام کنید. طبیعی است که هر چه ظرفیت و حجم بطری موردنظر شما بیشتر باشد، نیاز به دستگاه‌های بزرگ‌تر و پیشرفته‌تری دارید که قیمت بالاتری دارند.


 

به‌ تمامی مواردی که باعث تغییر قیمت دستگاه‌های بادکن پت می‌شوند، می‌توان به کیفیت ساخت، مواد اولیه، جنس دستگاه، برند تولیدکننده، سال ساخت و ظرفیت تولید را اضافه کرد. برای کسب اطلاع از آخرین و به ‌روزترین قیمت دستگاه‌های بادکن می‌توانید به وب‌سایت پارت پت مراجعه کرده و با کارشناسان این واحد در تماس باشید.

مقایسه دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

خرید دستگاه بادکن پت، ساده‌تر از همیشه

گروه پارت پت به‌ عنوان اولین تولیدکننده انواع دستگاه‌های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، می‌تواند به‌ تمامی واحد صنعتی که قصد خرید این دستگاه‌ها را دارند، مشاوره دهد. شما از این پس می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های بادکن را برای تولید انواع بطری‌های پلاستیکی با هر هدف و نیتی، از وب‌سایت پارت پت تهیه کرده و تجربه یک خرید لذت‌بخش را برای خودتان رقم بزنید.

پارت پت باتکیه بر نیرو انسانی مجرب و مهندسین و متخصصین خبره خود، توانسته با تولید انواع دستگاه‌های بادکن، رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورده و همواره کیفیت، دقت، سرعت و احترام به حقوق مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نتیجه‌گیری

دستگاه‌های بادکن پت از جمله دستگاه‌هایی هستند که از آن‌ها برای تولید انواع بطری‌های پلاستیکی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که خود این امر نشان از تنوع قیمتی آن‌ها خواهد داشت. از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت دستگاه‌های بادکن می‌توان به اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن، ظرفیت بطری‌ها، اجزای تشکیل‌دهنده دستگاه‌ها، نوع دستگاه و... اشاره کرد. شما از این پس می‌توانید مناسب‌ترین و بهترین دستگاه‌های بادکن را برای هر مقصودی، از وب‌سایت پارت پت تهیه کنید.

کد خبر: ۱۹۷٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha