۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
دولت رئیسی به پاکدستی شناخته می‌شود| برخورد محکم با کاغذبازی برای مجوز گرفتن
معاون اجرایی رئیس جمهور:

دولت رئیسی به پاکدستی شناخته می‌شود| برخورد محکم با کاغذبازی برای مجوز گرفتن

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: یک فرد در روستا برای گرفتن مجوز دامداری باید وقت زیادی صرف و به چند دستگاه مراجعه کند؛ این کاغذبازی، باید اصلاح و با آن، محکم برخورد شود.

به گزارش بازار، محسن منصوری در دومین نشست هم‌اندیشی با مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و مسئولان استانداری‌های سراسر کشور، اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون مراجعه به هیئت دولت در سفرهای استانی داشته‌ایم که به بیشتر آن‌ها پاسخ داده شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور، ادامه داد: اگر درک ما از نقشه کلان نظام، ناقص باشد، ممکن است فرسوده و خموده شویم و پاسخگویی به مردم، کمتر شود؛ ما در افق تمدن اسلامی در حال حرکت هستیم و باید نقش خود را درک کنیم.

منصوری، تصریح کرد: رهبر انقلاب، فرایند پنج گانه تحقق انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را برشمرده‌اند که ما در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم و دشمن نیز این موضوع را درک کرده است. ما در این مرحله، مسیر رو به رشدی داشته‌ایم، اما باید تلاش خود را بیشتر کنیم؛ دشمن هم نگران همین است و علیه نظام، توطئه می‌کند. آنچه این اواخر در خیابان‌ها روی داد، به علت همین نگرانی دشمن است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی و ادارات کل بازرسی در پیشانی خدمت رسانی به مردم قرار دارند، گفت: ما در معاونت اجرایی کمک می‌کنیم تا مشکلات این حوزه را حل کنیم. رهبری فرمودند که سفرهای استانی، کاری درخشان بوده است و در واقع، ما از رهبر انقلاب، مدال افتخار گرفتیم.

منصوری، تأکید کرد: ما باید راهبرد حل مسئله و نه ارجاع را با کار میدانی و جهادی دنبال کنیم. ما در کشور، خوب تصمیم می‌گیریم، اما در پیگیری برای حل مشکلات و اجرای تصمیمات، ضعف داریم. مأموریت مهم ما افزایش سرمایه اجتماعی کشور است. رهبری هم فرمودند که دولت سیزدهم، امید و اعتماد را به مردم بازگرداند. اگر دولت در حوادث اخیر، سرمایه اجتماعی در بین مردم نداشت، معلوم نبود چه می‌شد؛ با این حال، ما باید این سرمایه را تقویت کنیم. مهربانی و عطوفت با مردم، یکی از راه‌های افزایش امید و اعتماد است. اگر با تندی و غرور با مردم برخورد کنیم، از ما دور می‌شوند.

معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: هیچ گاه نباید از حرکت جهادی دور شویم و باید به اندازه توان خود حرکت کنیم؛ دولت آقای رئیسی به پاکدستی شناخته می‌شود و به دنبال مبارزه با فساد برای تحقق عدالت است.

منصوری، تصریح کرد: مردم، بسیاری اوقات، نه از رفتارها، بلکه از فرایندها گلایه دارند. ما باید این فرایندها را اصلاح کنیم؛ گاه، یک فرد در روستا برای گرفتن مجوز دامداری باید وقت زیادی صرف و به چند دستگاه مراجعه کند. این کاغذبازی، باید اصلاح و با آن، محکم برخورد شود. اگر در دولت سیزدهم نتوانیم بر این کاغذبازی غلبه کنیم، گرفتار می‌شویم. اصلاح رفتارها مهم است، اما اصلاح کاغذبازی نیز بسیار اهمیت دارد.

کد خبر: ۱۹۷٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha