۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
لزوم توسعه مسیرهای ریلی طبس/ راه آهن دو خطه شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

لزوم توسعه مسیرهای ریلی طبس/ راه آهن دو خطه شود

بیرجند- رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به ضرورت توسعه ریلی طبس گفت: خواستاریم دو خطه کردن راه آهن شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبر رحیمی در گفت وگو با بازار با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در طبس بیان کرد: نیاز داریم در راستای اجرای این طرح، به تامین زیرساخت های لازم اعم از برق و آب توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ اذرماه در شهرستان طبس میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی بودیم، گفت: بازدید از سایت های ملی مسکن و کنلگ زنی سایت ۳۵۰ هکتاری از جمله برنامه های هیئت دولت در طبس بود.

رحیمی با بیان اینکه ۵۰۰ هکتار زمین ظرف دو سال گذشته به حریم طبس اضافه شده که مسکن احداث خواهد شد، افزود: تاکنون دو هزار و ۴۶۲ زمین واگذار شده و ۵۶ واحد مسکن ملی تا یک ماه آینده تحویل داده می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس بیان کرد: در سفر دو رئیس جمهور به طبس، مقرر شد برای رفاه کاگران معدن، مجتمع آموزشی زغالسنگ که چند سال گذشته کلنگ زنی شده بود، به صورت مشارکتی احداث شود.

وی خواستار توسعه معادن طبس شد و گفت: طی این سفر قول مساعد دادند که در صورت رفع برخی موانع و مسائل، ظرف پنج شال آینده ۱۰ تا ۱۵ هزار فرصت شغلی از طریق توسعه معادن ایجاد شود.

رحیمی با اشاره به ضرورت توسعه ریلی طبس گفت: خواستاریم دو خطه کردن راه آهن شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

بنا به گفته وی، دو خطی کردن راه آهن طبس از دیگر درخواست های این سفر بود که قول پیگیری دادند.

کد خبر: ۱۹۷٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha