۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
مقاوم‌سازی ۴۵ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مقاوم‌سازی ۴۵ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر

بوشهر- مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از مقاوم‌سازی بیش از ۴۵ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر خبر داد.

علیرضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خدمات‌رسانی به روستاها و جلب رضایت‌مندی ساکنان مناطق کمتر برخوردار از اولویت‌های مدیران استان بوشهر است و در سال جاری اقدامات موثری انجام داده‌ایم.

وی افزود: بهبود وضعیت راه‌های روستایی و همچنین تقویت زیرساخت‌های موجود در روستاها به منظور مهاجرت معکوس در دستور کار قرار دارد و بخش زیادی از این اقدامات به مرحله اجرایی رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر خاطر نشان کرد: مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از مطالبات مهم ساکنان روستاهاست و بحمدالله با تامین اعتبارات مورد نیاز، در بیشتر روستاهای استان شاهد مقاوم سازی واحدها هستیم.

مقدم از مقاوم‌سازی ۴۵ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: از ۷۴ هزار واحد مسکونی روستاهای استان بوشهر، تعداد ۴۵ هزار واحد معادل ۶۰ درصد واحدها را مقاوم سازی کرده‌ایم.

وی یادآور شد: بخشی از واحدها از طریق اعتبارات و تسهیلات ۲ میلیارد ریالی با بهره پایین و بازپرداخت طولانی اجرایی شده و برخی واحدها نیز با وام بلاعوض مقاوم سازی شده‌اند.

مقدم افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر رسیدگی بهتر و موثرتر به روستاها دارد و با تمام توان و ظرفیت برای تحقق این مهم گام برمی داریم.

کد خبر: ۱۹۷٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha