۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
جذب ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه طی ۲ سال گذشته در ایلام
مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام خبر داد

جذب ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه طی ۲ سال گذشته در ایلام

ایلام - مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام از جذب ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه طی دو سال گذشته در بخش های مختلف استان ایلام خبر داد.

قدرت فیض اللهی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بزرگی در بخش نفت و گاز، کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی و... است که همواره از نبود سرمایه گذاری رنج می برد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای سرمایه گذاری بخش خصوص در بخش های مختلف استان، گفت: ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه طی دو سال گذشته در بخش های مختلف استان ایلام جذب شده است.

فیض اللهی با اشاره به اینکه این سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نفت و گاز در استان بوده است، گفت: هم اکنون پروژه های بزرگ و کلانی در بحث استخراج نفت و گاز و صنایع مرتبط با پتروشیمی در استان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه ها باعث اشتغال در استان شده به طوری که نرخ بیکاری استان بعد از سال ها تک رقمی شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام با بیان اینکه استان ایلام مقام اول کشور در بحث تامین امنیت سرمایه گذاری را کسب کرده است، افزود: حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان با وجود مشکلات فراوان نشان از حرکت استان به سوی توسعه پایدار دارد.

فیض اللهی افزود: شرایط لازم برای هر گونه سرمایه گذاری در استان به خوبی فراهم شده و مسئولان استان در کمترین زمان ممکن مشکلات سرمایه گذاران را حل خواهند کرد.

کد خبر: ۱۹٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha