۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
افزایش حجم صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر به روسیه
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه تاکید کرد:

افزایش حجم صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر به روسیه

بوشهر-رضایی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه بر افزایش حجم صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر به روسیه تاکید کرد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار با هیات بلندپایه روسیه اظهار داشت: افزایش مبادلات تجاری و سیاسی با روسیه مورد توجه و تاکید دو طرف قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: ولادیمیر واسیلیف به عنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و ایران هفته جاری وارد کشورمان شد و در دیداری که داشتیم، دو طرف خواستار بهبود مناسبات تجاری و افزایش حجم مبادلات بازرگانی شدیم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه خاطر نشان کرد: ایران همواره بر بهبود ارتباط با همسایگان تاکید ویژه‌ای داشته و دارد و روسیه با توجه به تاثیرگذاری بالایی که دارد مورد توجه خاصی است و تمام توان خود را برای افزایش روابط به کار می‌گیریم.

رضایی تصریح کرد: تسهیل در همکاری دولت‌های ایران و روسیه از اهمیت بالایی برخوردار است و در این نشست دوجانبه بر روی این مساله تاکید شد.

وی اضافه کرد: افزایش حجم صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر به روسیه از اهداف این نشست بود و بحمدالله توافقات خوبی نیز صورت گرفت که امیدوارم نتایج ملموسی در کمترین زمان ممکن داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی و پارلمان روسیه نقش مهمی در حذف مشکلات و موانع قانونی در بهبود همکاری دوجانبه دارند و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تسهیل شرایط استفاده می‌کنیم.

کد خبر: ۱۹۶٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha