۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در ایلام
مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام خبر داد:

هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در ایلام

ایلام - مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام از هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در ایلام طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی ارتباطات زیرساخت ایلام، رضا حسن بیگی با اشاره به فعالیت های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای توسعه ظرفیت شبکه های ارتباطی زیرساخت در استان در سال جاری و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از مرکز اجرای ۱۱۵ کیلومتر شبکه فیبرنوری مسیر ایلام - اسلام آباد را در راستای پایداری شبکه و پشتیبان مسیر شبکه ارتباطی جهت ایام بحران و پدافندی از جمله سیل، اربعین و… به عنوان مسیر چهارم ارتباطی استان با کشور را در برنامه دارد.

وی افزود: اجرا و احداث ساختمان پایانه فیبرنوری شهرستان ایوان در راستای توسعه ظرفیت شبکه و ظرفیت های ترانزیت استان از و بهسازی ۱۱۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در مسیر شهرستان آبدانان - دهلران از دیگر برنامه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در سال جاری است.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام تاکید کرد: با اجرای بیش از ۵۳۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال طی دو سال گذشته در استان طول پروژه شبکه فیبرنوری زیرساخت هم اکنون به یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۹٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha