۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
اطلاعیه ایران خودرو درخصوص تاخیر در تحویل خودروهای تارا

اطلاعیه ایران خودرو درخصوص تاخیر در تحویل خودروهای تارا

گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص علت تاخیر در تحویل خودروهای تارا اتوماتیک که زمان تحویل آنان نیمه آذرماه بوده، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، متن اطلاعیه ایران‌خودرو به این شرح است: به دلیل شرایط تحریمی و این‌که برخی قطعات تامین‌کننده خارجی داشتند، ایران خودرو در تولید برخی محصولات خود دچار مشکل شد و تاخیر در تحویل به مشتریان رخ داده است و در حال حاضر شرایط بهتر شده، از حدود دو هفته آینده چنان‌چه مشکلی رخ ندهد تحویل این خودروها از سر گرفته خواهد شد.

در تمامی قراردادها تاخیرهای احتمالی پیش‌بینی و برای آن خسارتی درنظر گرفته می‌شود و تاکنون نیز ایران‌خودرو به این موضوع پای‌بند بوده است.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که معاونت حمل و نقل وزارت صمت بر مساله عرضه و تقاضا نظارت دارد و بنابر هماهنگی انجام شده با همکاران وزارت صمت به‌دلیل این‌که عرضه و تقاضا را کنترل و از قیمت‌های هیجانی در بازار جلوگیری شود به خودروسازان اعلام کرده که بخشی از تولید خود را برای جلوگیری از دلال بازی و کشف قیمت واقعی محصول در بورس کالا عرضه کنند تا از این طریق خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد.

این اطلاعیه می افزاید، موعد تحویل خودروهای عرضه شده در بورس کالا، ۹۰ روزه است و حتی سعی می‌شود که این خودروها زودتر از موعد تحویل مشتری شوند.

کد خبر: ۱۹۶٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      14 2
      سلام ،ما که یک سال صبر کردیم چی اول مال مارا بدید بعد یک سال بدون ماشین با این همه مشکلات
    • عباس IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      7 3
      سلام خودرو تارا دستی v3تحویل میدن یا تار قدیمی میدن اگه قدیمی رو بدن اصلا به درد نمیخوره
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      2 0
      ارسال دعوتنامه و درخواست تکمیل وجه توسط ایران خودرو به منزله آماده بودن خودرو جهت تحویل است. چرا وقتی که شرکت بعد از ۳ ماه نتوانسته به تعهد خود که تحویل خودرو حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز بوده عمل نماید دعوتنامه تکمیل وجه ارسال نموده است؟ چرا به سود مشارکت قانونی و سود تاخیر عمل نمی نماید ؟ آیا قرار نیست دستگاه متولی به ایفای تعهدات شرکت فشار بیاورد؟ خودرو تارا با شعار خودرویی کاملاً ملی عرضه شد پس علت تاخیر چند ماهه تحویل این خودرو چیست ؟ چرا به اعتماد عمومی خدشه و به عصبانیت جامعه دامن زده می شود؟ عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد