۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی و انواع آن

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی و انواع آن

در اینجا می خواهیم در ارتباط با دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از پرطرفدارترین ماشین ها در زمینه تجهیزات کافی شاپ با شما صحبت کنیم.

به گزارش بازار، در اینجا می خواهیم در ارتباط با دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از پرطرفدارترین ماشین ها در زمینه تجهیزات کافی شاپ با شما صحبت کنیم . دستگاه بستنی ساز قیفی سالیان سال است که در دنیا تولید می شود البته در سال‌های ابتدایی به صورت نمونه اولیه تولید می شد اما بعد از گذشت مدت زمانی این دستگاه پرطرفدار ساختاری صنعتی به خود گرفت و امروزه یکی از صنایع بسیار قدرتمند در زیر شاخه های تجهیزات کافی شاپ به حساب می‌آید و خود تجهیزات کافی شاپ از صنایع پر طرفدار در زیر شاخه های لوازم آشپزخانه های صنعتی محسوب میشود ، روی هم رفته دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی ساختاری بسیار عالی و فوق العاده دارد و از آنجایی که بستنی طرفدار های خیلی زیادی دارد این دستگاه در بین مصرف کنندگان بسیار پرطرفدار می باشد

دستگاه بستنی ساز صنعتی در نمونه های مختلف در دنیا تولید می شود البته این دستگاه بستنی ساز دو ساختار کلی دارد :

دستگاه بستنی ساز قیفی دستگاه بستنی ساز سنتی یا به اصطلاح بار سفت کن

دستگاه بستنی ساز قیفی چیست ؟

دستگاه بستنی ساز قیفی همانطور که از نام آن پیداست بستنی قیفی تولید می‌کند البته در ایران قریب به ۶۰ سال است که این دستگاه تولید می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد ، و خیلی از عزیزانی که در زمینه ی فروش تجهیزات کافی شاپ فعالیت میکنند کاملا این دستگاه های بستنی ساز را میشناسند . امروزه حتی میبینید دستگاه های بستنی ساز قیفی در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها نیز حضور دارند ، دیگر از آبمیوه فروشی ها گذر کرده و راه خود را به سوپرمارکت ها باز کردند و این نشان دهنده آن است که مشتریان گرامی در هر جایی که حضور دارند این الزام و ضرورت را احساس می‌کنند که بستنی نوش جان بکنند، خیلی قبل‌تر از آن در کشورهای ایتالیایی و فرانسوی و آلمانی و همینطور در قاره آمریکا این دستگاه بستنی ساز به صورت کاملا صنعتی تولید می شد.

شرکت های تولید کننده ی دستگاه بستنی ساز قیفی خارجی

  1. شرکت دستگاه بستنی ساز تیلور
  2. شرکت دستگاه بستنی ساز کارپیجیانی
  3. شرکت دستگاه بستنی ساز کاتابریکا
  4. شرکت دستگاه بستنی ساز ژلماتیک
  5. شرکت دستگاه بستنی ساز فریگومات

شرکت های تولید کننده ی دستگاه بستنی ساز قیفی ایرانی

  1. شرکت دستگاه بستنی ساز نیکنام
  2. شرکت دستگاه بستنی ساز شمس
  3. شرکت دستگاه بستنی ساز آستیاژ
  4. شرکت دستگاه بستنی ساز کارپیجل
  5. شرکت دستگاه بستنی ساز بابک

دستگاه بار سفت کن صعتی چیست ؟

دستگاه بار سفت کن صنعتی از دیگر نمونه‌های دستگاه بستنی ساز است . شما قطعاً در خیلی از آبمیوه فروشی ها مشاهده کرده اید که یکسری از بستنی ها در لگن های بسیار زیبا در فریزر های رنگ بندی شده و چیده شده و توسط یک ابزاری به نام اسکوپ بستنی داخل لیوان و یا قیف بستنی به صورت توپ های گرد جانمایی می شود و به شما ارائه می گردد این نوع بستنی توسط دستگاه بار سفت کن تولید می شود که البته هم به صورت نمونه سنتی ایرانی زعفرانی و هم به صورت نمونه ایتالیایی در طعم های مختلف انواع میوه ها تولید می گردد و طرفداران مخصوص به خود را دارد امروزه خیلی از آبمیوه فروشی های زنجیره ای را می بینیم اینکه فقط بستنی خود را به صورت اسکوپ ارائه می دهد از دستگاه بار سفت کن استفاده .

انواع بستنی ساز قیفی

بستنی ساز قیفی انواع مختلفی دارد البته با دو ساختار ایرانی و خارجی در بازار ایران وجود دارد بعضی از دستگاه های بستنی ساز قیفی هستند که ایتالیایی هستند و قیمت بسیار عالی و فوق العاده ای دارد و عملکرد بی‌نظیری دارد شما از این دستگاه های بستنی ساز قیفی هرتعداد که می خواهید می توانید بستنی دریافت کنید اصطلاحاً در صنعت فروش دستگاه های بستنی ساز می‌گویند که این مدل بستنی ساز پمپی میباشد نمونه دیگر برندهای آمریکایی میباشد که حقیقتاً باید بگوییم که حرف اول را در دنیا میزنند ، دستگاه بستنی ساز قیفی تیلور که توسط کمپانی بزرگ تیلور آمریکا تولید می شود از کیفیت و استقامت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است .

نوع دیگر بستنی ها و بستنی ساز های ایرانی هستند در ایران چند شرکتی هستند که دستگاه بستنی ساز قیفی تولید می کنند و امروز این دستگاه بستنی ساز ها با با کیفیتی مشابه بستنی ساز های ایتالیایی به بازار عرضه کردند البته این اتفاق نزدیک به ۵۰ سال است که در ایران افتاده و امروز حقیقت این شرکت ها دستگاه های بستنی ساز قیفی را با کیفیتی فوق العاده به مشتریان خود ارائه می دهند که در قسمت بعد در ارتباط با آن توضیح خواهیم داد .

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی و انواع آن

نیکنام سالیان سال است به عنوان اولین شرکت تولید کننده بستنی ساز به ایران معرفی شد و امروزه می‌بینیم که دستگاه های بستنی ساز قیفی نیکنام با قدمتی ۳۰ تا ۴۰ ساله در بازار وجود دارند و مشتریان از آن استفاده کرده و سرویس می دهد همانطور که گفته شد در نمونه های ابتدایی این دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام بسیار ساده ساخته می‌شد اما بعد از گذشت مدت زمانی مخصوصاً در دهه اخیر این دستگاه ها به صورت کاملا مهندسی شده تولید می‌شود و با قابلیت بسیار حیرت انگیزی می تواند به مشتریان خود سرویس بدهد دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام در مدلهای دلارام و همینطور مدل TS و TM در بازار موجود است و این دستگاه ها  با قابلیت ها و تنوع زیادی که تولید می شود انواع مشتریان را می تواند به سمت خود جلب کند و البته امروزه خیلی از مشتریان از دستگاه نیکنام استفاده می کنند .

دستگاه بستنی ساز قیفی شمس

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی و انواع آن

شمس از دیگر برندهای بستنی ساز است که سالهاست در ایران فعالیت میکند ، شرکت شمس و نیکنام تقریبا قدمتی نزدیک به یکدیگر دارند و شمس نیز در بین مصرف کنندگان دستگاه بستن ساز قیفی طرف داران بسیار زیادی دارد . بستنی ساز های شمس در مدل های سناتور و سوپر سناتور و لاکچری و امپراطور که قوی ترین مدل دستگاه بستنی ساز قیفی شمس میباشد و نمونه های دیگری همچون مدل گلکسی تو لید و به بازار عرضه میگردد .

دستگاه بستنی ساز قیفی آستیاژ

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی و انواع آن

از دیگر شرکت های تولید کننده ی دستگاه بستنی ساز قیفی در ایران شرکت آستیاژ میباشد ، با اینکه مدت زیادی از شروع به کار این برند محبوب نگذشته ، اما امروزه میبینیم که در بین مصرف کنندگان بستنی ساز ها محبوبیت بسیار بالایی دارد و از هر اقلیم آب و هوایی این دستگاه را خریداری کرده و از آن استفاده میکنند . دستگاه بستنی ساز قیفی آستیاژ حدود ۱۰ سال پیش با ساختار مکانیزه ی جدیدی به بازار عرضه شد ، ساختاری جدید که تحول نوینی را ایجاد کرد . شرکت آستیاژ تنها شرکتی است که در ایران دستگاه بستنی ساز قیفی رومیزی تولید میکنند در ۲ مدل تک قیف و ۳ قیف رومیزی . بسیاری از مشتریان این بستنی ساز فوق العاده مدعی هستند که میتوانند با این دستگاه تا ۲۰ عدد قیفی پشت سر هم دذیافت کنند و این یک آمار حیرت انگیز در بین دستگاه بستنی ساز های موجود در بازار است .

کد خبر: ۱۹۶٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • emadahmadi126@gmail.com IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      0 0
      کدامشون بهترن هم از نظر جنس بستنی هم از نظر خود دستگاه