۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
جزئیات قرارداد و افزایش سرمایه دالبر
بازار خبر داد؛

جزئیات قرارداد و افزایش سرمایه دالبر

در حالی مجوز افزایش سرمایه شرکت البرز دارو به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته صادر شد که این شرکت به تازگی قراردادهای مهمی را هم با شرکت های هم گروه امضا کرده است.

بازار؛ گروه بورس: مجوز افزایش سرمایه شرکت البرز دارو با نماد دالبر به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته صادر شده و در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳ دی در استان تهران برگزار می شود درباره این مساله تصمیم گیری می شود.

همچنین این شرکت در قراردادی با پخش البرز-البرز بالک معامله ۱۱۷ میلیارد تومانی انجام داد که ۴.۷ درصد ارزش دفتری دارایی در مقایسه با کل دارایی های شرکت بوده و ارزش کل معامله در مقایسه با کل درآمدهای فروش شرکت در سال قبل ۸ درصد است.

این شرکت با توجه به افزایش سرمایه ی که در پیش دارد پیش بینی می شود همچنان تقاضا برای خرید سهام آن ادامه داشته باشد، چراکه دالبر در سه ماهه اخیر حدود ۱۶ درصد بازدهی داشته و از آنجایی که به ازای هر سهم در ۶ ماهه سود ساهخته و ۱۱۱ تومان هم سود انباشته دارد.

پیش از ایران برای تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز خود معاملاتی را با شرکت همگروه به ۱۶۸ میلیارد تومان انجام داده که ارزش آن ۷ درصد از مجموع ارزش شرکت و ۱۱ درصد درآمدهای فروش شرکت در سال قبل است.

کد خبر: ۱۹۵٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha