۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری همدان برف روبی معابر را آغاز کردند
همزمان با بارش برف؛

۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری همدان برف روبی معابر را آغاز کردند

همدان - مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: همزمان با آغاز بارش برف در همدان ۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی شهرداری با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات با آمادگی کامل نسبت به عملیات برف‌روبی اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با آغاز اولین بارش برف در همدان ۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی شهرداری و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی با آمادگی کامل نسبت به عملیات برف‌روبی اقدام کردند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آمادگی کامل شهرداری همدان با توجه به پیش بینی های هواشناسی، اظهار داشت: از ساعت آغازین بارش برف عملیات پاکسازی پیاده راه میدان امام ره، بوعلی و خیابان اکباتان توسط نیروی انسانی صورت گرفت که ۵۰۰ نفر از عوامل نیروی انسانی در عملیات پاکسازی معابر مشارکت کردند.

مرتضی رضایی عنوان کرد: از ساعت پنج تا هفت صبح شنبه به صورت خودرویی در سطح شهر نسبت به برفروبی و نمک پاشی معابر اصلی و سپس در مرحله بعد معابر فرعی اقدام شد و این تلاش ها تا ساعتها ادامه پیدا کرد.

وی افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی اقدام به عملیات برف‌روبی کردند.

رضایی ضمن تاکید بر همکاری شهروندان با شهرداری در خصوص برف‌روبی عنوان کرد: شهروندان با عدم پارک خودرو در حاشیه معابر، استفاده از حمل و نقل عمومی و استفاده از زنجیر چرخ و استفاده از لاستیک های مناسب شهرداری را در برف‌روبی کمک کنند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهروندان می‌توانند هر نوع مشکلی مرتبط با برف‌روبی و پاکسازی معابر را با ۱۳۷ در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۹۵٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha