۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
فونیکس «اف ایکس» ایمن ترین کراس اوور رونمایی شد| چهارمین محصول جدید مدیران خودرو در راه بازار
«بازار» از مدیران خودرو گزارش می دهد

فونیکس «اف ایکس» ایمن ترین کراس اوور رونمایی شد| چهارمین محصول جدید مدیران خودرو در راه بازار

شرکت مدیران خودرو به تازگی فونیکس اف ایکس را به صورت رسمی معرفی کرد، این خودرو ایمن ترین محصول چینی در کشور است که موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی شده است،این محصول با سه تیپ راهی بازار خواهد شد.

بازار ؛گروه خودرو: شرکت مدیران خودرو سال گذشته سه محصول جدید از برند فونیکس با مدل های تیگو۸ پرو، تیگو۷ پرو و آریزو۶ پرو را به بازار کشور معرفی کرد. این شرکت خودروساز در راستای تحول و توسعه سبد محصولاتی خود اقدام به معرفی محصول اف ایکس کرد. اف ایکس با هدف جذب نظر و رضایت مشتریان در بازار کشور معرفی شده است، خودرویی که با طراحی جوان پسند می تواند مسیر خودروسازی در کشور را تغییر دهد.

گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو پنچ شنبه شب در هتل استقلال تهران با حضور مقامات سفارت چین، نمایندگان فروش و اصحاب رسانه اقدام به رونمایی رسمی از این خودرو کرد. خودرویی که قرار است با سه تیپ مختلف و قدرتمند سایر چینی ها را در بازار کشور به چالش بکشد.

«اف ایکس» پرچم دار نوآوری با شعار «هنر آینده» بازار خودرو کشور را متحول می کند، چرا که فلسفه طراحی این خودرو الهام از آینده داشته و بدنه آن کامل آیرودینامیک ساخته شده است

تکنولوژی و لوکس بودن اصل اساسی

در این مراسم نخستین سخنران مدیر ارشد برند فونیکس در ایران بود که با اشاره به طراحی جوان پسند این محصول، گفت: «محصولات فونیکس برپایه تکنولوژی و لوکس بودن، طراحی و تولید شدند. پس از عرضه محصولات تیگو۸ پرو، تیگو۷ پرو و آریزو۶، اکنون برای رقابت با محصول اف ایکس که تمرکز به سلیقه نسل جوان دارد، وارد بازار می شویم. «اف ایکس» پرچم دار نوآوری با شعار «هنر آینده» بازار خودرو کشور را متحول می کند، چرا که فلسفه طراحی این خودرو الهام از آینده داشته و بدنه آن کامل آیرودینامیک ساخته شده است.

فونیکس «اف ایکس» ایمن ترین کراس اوور رونمایی شد| چهارمین محصول جدید مدیران خودرو در راه بازار

من، مدیر ارشد برند فونیکس در خصوص برنامه مدیران خودرو برای بازار خودرو، اظهار داشت: معرفی و عرضه اف ایکس به بازار خودرو انتها راه نیست، چرا که مدیران خودرو برنامه بلند مدت و کوتاه مدت با برند فونیکس در کشور را دارد.

فونیکس اف ایکس از نظر طراحی متمایز و آینده نگرانه است، طراحی این خودرو با خط مشی هنر در حرکت که ترکیبی از نور و سایه است

ویژگی های خاص اف ایکس

دومین سخنران این همایش حامد رحمانی مدیر بازاریابی برند فونیکس بود که با اشاره به امکانات این خودرو، گفت: فونیکس اف ایکس از نظر طراحی متمایز و آینده نگرانه است، طراحی این خودرو با خط مشی هنر در حرکت که ترکیبی از نور و سایه است، ظاهر اف ایکس را جذاب تر می کند. این خودرو را می توان تلفیق نوآوری و هنر در کنار یک دیگر شناخت، علیرغم طراحی روز این محصول هندلینگ و شتاب بی نظیر اف ایکس می تواند رضایت مشتریان را جلب کند.

رحمانی با اشاره به فناوری های این خودرو، اظهارت داشت: اف ایکس مجهز به ۱۳ رادار کمکی راننده است، این موضوع نه تنها ایمنی را ارتقا بلکه منجربه رانندگی آسان نیز می شود. همچنین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در بالاترین سطح ممکن لحاظ شده است.

وی،افزود: فونیکس اف ایکس قرار است بزودی با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز به توربوشاژر با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور راهی بازار شود. این خودرو با پیشرانه مذکور مجهز به یک گیربکس ۹ سرعته سی وی تی با قابلیت تیپ ترونیک است، قدرت تولید شده از موتور به سر چرخ های جلو منتقل می شود.

مدیران ارشد این شرکت خودروساز به خبرنگار «بازار» توضیح دادند؛ «بزودی اف ایکس در نسخه ارتقا یافته پیشرانه طراحی شده شرکت ای وی ال و با حجم ۱.۶ لیتر با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه از نوع تر راهی بازار خواهد شد.

فونیکس «اف ایکس» ایمن ترین کراس اوور رونمایی شد| چهارمین محصول جدید مدیران خودرو در راه بازار

فونیکس FX همچنین در تست تصادف با استاندارد جدید یورو انکپ ، ۵ ستاره ایمنی را دریافت کرده است این کراس اوور جز معدود خودروهای چینی بازار ایران است که توانسته تا سطح امتیاز ۵ ستاره را بر اساس اصول یورو انکپ به دست آورد.

رسانه «بازار» پیشتر به تست این خودرو پرداخته بود، اف ایکس با وجود کیفیت و هندلینگ مناسب می تواند براساس فرهنگ رانندگی مالکان در کشور تطبیق یابد. در داخل کابین این خودرو شاهد داشبورد جدید مجهز به نمایشگر ۱۲.۲۵ اینچی، کلاستر لمسی، فرمان دی کات، گرمکن صندلی های برقی جلو، سنسور تصادف، کروز کنترل هوشمند، شش کیسه هوا پرده ای و جانبی، آینه های برقی، سانروف برقی و ترمز اضطراری هستید.

اف ایکس مجهز به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، رادار بین خطوط، هشدار نقطه کور، سنسور باران و شارژر وایرلس است، این آپشن ها جز فناوری های مورد پسند مشتریان بازار داخل کشور است، شاید سایر رقبا چینی این خودرو در بازار مجهز به این امکانات نباشند. براساس شنیده ها این خودرو قرار است در بازه قیمتی ۱.۵ تا ۱.۶ میلیارد تومان به بازار عرضه شود، در خصوص زمان عرضه این خودرو تاکنون مدیران خودرو برنامه ای را اعلام نکرده است.

کد خبر: ۱۹۵٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha