۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
انتقاد از جذب نشدن ۲۱۱ میلیارد تومان از اعتبارات حوزه عشایری کرمان| وضعیت تسهیلات بانکی مشخص شود
استاندار کرمان:

انتقاد از جذب نشدن ۲۱۱ میلیارد تومان از اعتبارات حوزه عشایری کرمان| وضعیت تسهیلات بانکی مشخص شود

کرمان- استاندار کرمان با انتقاد از جذب نشدن ۲۱۱ میلیارد تومان از اعتبارات حوزه عشایری گفت: چنانچه این اعتبار توسط دستگاه متولی جذب نشود آن را به سایر دستگاه های متقاضی تخصیص خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان کرمان با اشاره به خسارت های سنگین کشاورزان در اثر بلایای طبیعی اظهار کرد: باید وضعیت پرداخت تسهیلات مشخص شود.

وی همچنین بر لزوم تعیین وضعیت وام های ازدواج و فرزندآوری تا پایان این هفته تاکید و تصریح کرد: این وام ها باید در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

فداکار با انتقاد از جذب نشدن ۲۱۱ میلیارد تومان از اعتبارات حوزه عشایری هشدار داد: چنانچه این اعتبار توسط دستگاه متولی جذب نشود آن را به سایر دستگاه های متقاضی تخصیص خواهیم داد.

استاندار کرمان همچنین به انتقاد و گلایه مردم از شیوه برخورد کارکنان بانک ها اشاره کرد و گفت: مدیران بانک ها به کارکنان در خصوص اهمیت برخورد مناسب با مردم تذکر دهند. در صورت مشاهده موردی در این زمینه برخورد خواهم کرد.

حسین مهرابی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان هم در این جلسه گفت: سه ماه تا پایان سال فرصت است و بانک ها در این فرصت زمانی عقب ماندگی استان کرمان در بحث تبصره ماده ۱۶ را جبران کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان کرمان هم در این جلسه نسبت مصارف به منابع بانک های این استان تا پایان آبان ماه امسال را ۸۱ درصد اعلام کرد و گفت: کرمان در این زمینه رتبه نخست کشور را دارد.

الله داد محمدی فر آمار متوسط کشوری نسبت مصارف به منابع به جز تهران را ۷۲.۹ درصد بیان کرد و افزود: رشد مصارف استان کرمان نسبت به کشور ۲۷ درصد و متوسط کشور ۱۶ درصد است.

کد خبر: ۱۹۵٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha