۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
فعالیت های تولیدی و صنعتی با پرداخت سود ۲۰ درصد رشد نخواهد داشت
رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اراک:

فعالیت های تولیدی و صنعتی با پرداخت سود ۲۰ درصد رشد نخواهد داشت

اراک- رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اراک با اشاره به اینکه صنعت استان مرکزی گرفتار تامین مواد اولیه منابع مالی با سود بالا است گفت: فعالیت های تولیدی و صنعتی با پرداخت سود بالای ۲۰ درصد رشد نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر توسطی پیش از ظهر جمعه درجلسه اعضا و هئیت رئیسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اراک با منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم که در اتاق بازرگانی اراک برگزار شد اظهار داشت: بهترین زمان برای ارتباط با بخش خصوصی وپرداختن به موضوعات با توجه به مشکلات موجود در جامعه و مشغله کاری نمایندگان مجلس، حال حاضر است.

توسطی افزود: استفاده از ظرفیت های مجلس برای کاهش مشکلات و موانع بخش تولید و اقتصاد استان بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به وجود صنایع مختلف در شهر های استان مانند اراک، ساوه، خمین و دلیجان گفت: استان مرکزی به نام صنعت شناخته شده و بر پیشانی آن این نام حک شده است بنابراین کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند،جهادگران حوزه اقتصادی هستند و از منظر دینی هم فعالیت آنها نوعی عبادت بشمار می رود.

توسطی عنوان داشت: صنعت دچار گرفتاری است و با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و به نوعی می توان گفت با سیلی صورت خود را سرخ می کند زیرا گرفتار تامین مواد اولیه منابع مالی با سود بالا است.

وی با بیان اینکه در کشور ما تامین اعتبار برای فعالیت های تولیدی ۱۲ و فعالیت های خدماتی ۱۴ درصد است یادآورشد: زمانیکه این مسائل در کنار هم قرار می گیرند و مبالغ سود بالای ۲۰ درصد در نظر گرفته می شود بنابراین با این رقم ها هرگز صنعت رشد نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۹٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha