۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
جی ۹ سه ماهه نخست سال اینده به بازار می آید| تولید از ۲ تا ۱۸ چرخ توسط بهمنی ها
بازار از نمایشگاه خودرو اهواز گزارش می دهد

جی ۹ سه ماهه نخست سال اینده به بازار می آید| تولید از ۲ تا ۱۸ چرخ توسط بهمنی ها

نوری، معاون مهندسی شرکت بهمن موتور گفت: پیکاپ جی ۹ محصول جدید بهمن موتور سه ماهه نخست سال آینده با تیراژ ۵ هزار دستگاه در سال راهی بازار می شود.

بازار؛ گروه خودرو: نمایشگاه خودرو اهواز امروز به سومین ایستگاه خود رسید، ایستگاهی که با حضور گروه بهمن، کرمان خودرو، خودروسازی فردا و نمایندگی ها مدیران خودرو در استان خوزستان و جمعی از قطعه سازان آغاز به کار کرده است.
علیرغم اینکه استان زر خیز خوزستان تولید نفت و مشتقات آن را در کشور به دوش می کشد، اما این استان وضعیت حمل و نقلی مناسبی در بخش باری و مسافری ندارد. وضعیتی که پاشنه آشیل این استان در چرخه اقتصادی شده است.


حضور جی۹ در اهواز
نمایشگاه خودرو اهواز از دو سالن بزرگ و مجزا جهت معرفی دستاوردهای خودروسازان و قطعه سازان تشکیل شده است. در زمان ورود به سالن خودروسازان، غرفه گروه بهمن با حضور محصولات دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی در تیپ های مختلف، ریسپکت، پیکاپ جدید جی ۹، انواع موتورسیکلت خودروهای تجاری، اتوبوس ها و اینرودز صف آرایی کرده بود. آنچه در این نمایشگاه نظر بازدیدکنندگان را جلب کرده بود، محصول جدید این گروه خودروسازی یعنی جی۹ بود.

جی ۹ سه ماهه نخست سال اینده به بازار می آید| تولید از ۲ تا ۱۸ چرخ توسط بهمنی ها

مدیران خودرو و تیگو ۸
مدیران خودرو نیز با حضور محصولات خود از انواع مدل های فونیکس تا چری در این نمایشگاه حضور داشت. نکته قابل توجه در اینجا بود که بازدیدکنندگان تیگو۸ پرو را با محصولات گروه بهمن مقایسه می کردند.

خودروسازی فردا رونمایی می کند
گروه خودروسازی فردا، قصد دارد در نمایشگاه اهواز از مینی ون جدید خود رونمایی کند، خودروسازی فردا به دلیل عرضه محصولات اقتصادی در میان خودروسازان، سهم بازار مناسبی را توانسته کسب کند.

جی ۹ سه ماهه نخست سال اینده به بازار می آید| تولید از ۲ تا ۱۸ چرخ توسط بهمنی ها

کرمان خودرو و ضعف کیفی
کرمان خودرو در نمایشگاه اهواز محصولات جی۷، کی۷، تی۸ و جک اس ۵ را به نمایش گذاشته بود.
هرچند که طراحی کی۷ و جی۷ کمی متفاوت تر از سایر محصولات است، اما کیفیت آن ها قابل توجه است. در نمایشگاه مذکور کلید تنظیم نور چراغ های جلو در خودرو کی۷ از داشبورد جدا شده بود و این مورد توجه مشتریان را به خود جلب کرده بود.

کامیون ۱۹ تن با نام بی دی ۳۰۰ را سال آینده عرضه میکنیم و این محصول برای نخستین بار در کشور مرز تناژ را جابجا کرده است

تمایز در تولید سیاست اصلی گروه بهمن
در حاشیه این نمایشگاه گروه بهمن نشست خبری در خصوص برنامه ارائه محصولاتش به استان خوزستان و زمان بندی ورود محصول جدید یعنی جی۹ برگزار کرد.
سخنران نخست این نشست بیوک علیمراد لو مدیر عامل گروه بهمن بود، که در خصوص فعالیت گروه بهمن گفت: گروه بهمن یک شرکت خصوصی است که علاوه بر خودرو در سایر صنایع نیز فعالیت داشته و بزودی آن ها را به منصه ظهور می رساند. گروه بهمن از ۲ تا ۱۸ چرخ تولید در صنعت خودرو و موتورسیکلت دارد.
مدیر عامل گروه بهمن در خصوص رضایت مندی مشتریان براساس کیفیت و خدمات، بیان کرد: کیفیت در گروه بهمن اهمیت ویژه ای دارد، بنابراین تلاش داریم که در هر مقطع اولویت ما ارتقا کیفیت براساس تولیدات جدید است.
رضایت و خشنودی مشتریان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، طی دو سال گذشته این گروه خودروساز در بحث فروش و خدمات پس از فروش، استانداردهای جدیدی در سطح کشور ایجاد کردیم. بنابراین برای نخستین بار در کشور مرکز رضایت و خشنودی مشتریان را راه اندازی کردیم. مدعی هستیم که مشتریان ما را به عنوان اعضا خانوادگی خود می دانیم.
وی، افزود: برای تولید خودروهای سواری ویژگی جدیدی در ایجاد کردیم، این ویژگی به مشتری امکان انتخاب مشاور براساس زمان بندی برای انتخاب یا خرید خودرو را تعیین می کند.
علیمراد لو در خصوص توسعه سبد محصولات این شرکت، اظهار داشت: کامیون ۱۹ تن با نام بی دی ۳۰۰ را سال آینده عرضه میکنیم و این محصول برای نخستین بار در کشور مرز تناژ را جابجا کرده است. پس از آن بی دی ۴۶۰ را عرضه خواهیم کرد که مقدار تناژ قابل حمل این محصول ۲۶ تن است. بنابراین سبد محصولات تجاری را تکمیل کرده ایم.
در سبد محصولات سواری نیز ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ را در نمایشگاه اصفهان معرفی و در این نمایشگاه پیکاپ جی ۹ به عنوان قوی ترین پیکاپ آفرودی کشور را عرضه کردیم. همچنین سال آینده اتوبوس ۹ متری شهری و بین شهری و اتوبوس برقی را عرضه خواهیم کرد. معتقد هستیم که استراتژی گروه بهمن تمایز هست، تمایز منجربه رشد و بهبود می شود.

خودرو جی ۹ سه ماهه سال آینده به بازار عرضه می شود که در سال نخست ۵ هزار دستگاه از این محصول عرضه می شود

جی ۹ سه ماهه نخست سال اینده به بازار می آید| تولید از ۲ تا ۱۸ چرخ توسط بهمنی ها

جی ۹ سال آینده به بازار می آید

پارسا نوری معاون فنی مهندسی شرکت بهمن موتور در خصوص برنامه تولیدی این شرکت، گفت: ماموریت ما تولید خودروهای سواری و وانت است، بر همین اساس تنوع کیفی و محصولی را ایجاد کردیم. خوشبختانه محصولاتی که تاکنون عرضه کردیم رضایت مشتریان را کسب کرده است.
معاون مهندسی شرکت بهمن موتور، بیان کرد: در گروه خانواده دیگنیتی نسخه جدیدی از آن با توان فنی بالاتر ارائه کردیم. معمولا رقبا این محصول وارداتی بوده که همواره مورد بررسی با سایر محصولات اروپایی و کره ای بود. وضعیت تولید خطوط بدنه این محصول نصب و در حال تجاری سازی است.
در خانواده فیدلیتی نیز دو هدف داشتیم که یکی از آن ها افزودن آپشن ها و تغییر فنی برای گیربکس برای بهبود عملکرد با کمک سیستم خنک کننده روغن است.
وی، افزود: در سگمنت سواری، پس از توقف خودرو مزدا، به سراغ تولید ریسپکت رفتیم. این خودرو منطبق با آخرین استانداردهای آلایندگی و ایمنی است.
یکی از ویژگی های گروه بهمن راه اندازی خطوط بدنه در شرکت بوده، بنابراین ظرفیت تولید ۵۰ هزار دستگاه در این شرکت ایجاد شده است و سال آینده با در نظر گرفتن ظرفیت فعلی می توان ۶۰ هزار دستگاه خودرو تولید و عرضه کرد.
نوری در خصوص عرضه محصول جدید بهمن موتور یعنی جی ۹ و تولید پیکاپ اظهار داشت: در کلاس خانواده پیکاپ باید اشاره داشت که پیکاپ جی ۹ رقیب محصولات وارداتی است. این خودرو از نظر آپشن و طراحی مشابه محصولات اس یو وی است. این ویژگی می تواند طرفداران اس یو وی را نیز به خود جلب کند.
وی افزود: خودرو جی ۹ سه ماهه سال آینده به بازار عرضه می شود که در سال نخست ۵ هزار دستگاه از این محصول عرضه می شود. سعی داریم عرضه خودرو با قیمت منصفانه صورت گیرد که استقبال از آن بیشتر شود.

کد خبر: ۱۹۵٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha