۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تربت حیدریه شهرستان‌ برتر در عملکرد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی

تربت حیدریه شهرستان‌ برتر در عملکرد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی

مشهد- دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: تربت حیدریه در حوزه عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی جزو شهرستان‌های‌ برتر این استان است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علی اکبر لبافی اظهار کرد: تربت حیدریه در حوزه عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی جزو شهرستان‌های‌ برتر استان محسوب می‌شود که باید برای حفظ این جایگاه تلاش کرد.

وی افزود: در این راستا باید به سمت مشارکت متقابل بیشتر مردم و معین‌ها، بازتوانی و ایجاد مشاغل خرد خانگی و روستایی و تاسیس صندوق‌های خرد روستایی پیش برویم تا به عنوان یک مدل موفق بتوانیم در سال جهش تولید در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

فعالیت ۱۴ معین اقتصادی

فرماندار شهرستان تربت حیدریه نیز در این رابطه گفت: تاکنون در قالب ۴۵ پروژه تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ریالی ۲۲ هزار میلیارد تومان در شهرستان تربت حیدریه به امضا رسیده است.

علی رستمی با اشاره به اینکه در شهرستان تربت حیدریه ۱۴ معین اقتصاد مقاومتی حضور دارند که کار خود را شروع کرده‌اند، افزود: در سال جاری علی‌رغم تعریف ۵۵ پروژه در شهرستان، پیش‌بینی می‌کنیم در شش ماهه ابتدای سال جاری قراردادهای جدیدی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز منعقد شود.

کد خبر: ۱۹٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha