۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
اجرای پروژه‌های بهبود عملیات تامین مالی و اعتباری در بانک توسعه تعاون

اجرای پروژه‌های بهبود عملیات تامین مالی و اعتباری در بانک توسعه تعاون

پروژه‌های بهبود عملیات تامین مالی و اعتباری بانک توسعه تعاون تشریح شد.

به گزارش بازار به نقل از بانک توسعه تعاون، حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی با محوریت ارائه راهکارهای اجرایی و شتاب دهنده مسیر تحول بانک توسعه تعاون در تشریح تحول در رویه‌های تامین مالی و تخصیص اعتباراعلام کرد: تغییرات در تامین مالی در نظام بانکی در دو سطح کلان و جزئی اتفاق افتاده است که در سطح کلان بهینه کردن سهم تامین مالی از بازار پول، ارز و سرمایه در دستور کار بانک‌ها قرار گرفته است.

شریفی با اشاره به مدل‌های تحول و تبیین برخی از آن‌ها پرداخت و گفت: در برخی از این مدل‌ها استراتژی، ساختار، سیستم ها، ارزش‌های مشترک، سبک، کارکنان و مهارت‌ها در دستیابی به تحول اثرگذارهستند.

به گفته وی، تحول و تغییر کسب و کار در بانک بر سه محور نظام‌ها و استانداردهای مدیریت کیفیت، برنامه ریزی و تعیین نقشه راه بانکداری دیجیتال قرار دارد.

معاون مدیر عامل درامور عملیات بانکی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه تقویت کادر اعتباری ستاد، مدیریت شعب استان‌ها و شعب پرداخت و گفت:اصلاح ساختارسازمانی درتامین مالی، تامین نیروی انسانی واجد صلاحیت درمشاغل تامین مالی، تدوین سازوکاربه کارگیری افراد درمشاغل تامین مالی، ارتقاء جایگاه مشاغل تامین مالی و آموزش کارکنان تامین مالی در اولویت قرار گرفت.

وی بیان کرد:به منظور تقویت کادراعتباری ستاد و واحدهای اجرایی، بانک اطلاعاتی از افراد شاغل در حوزه تامین مالی تهیه شده است.

به گفته شریفی، تدوین شیوه نامه جامع، تدوین روش اجرایی ارزیابی عملکرد افراد شاغل در حوزه تامین مالی، تدوین و طراحی مسیر شغلی کارکنان حوزه تامین مالی، تدوین شیوه‌های نظام جبران خدمت در برنامه‌های آتی معاونت عملیات بانکی قرار دارد.

معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی اعلام کرد: در حوزه تامین مالی ریالی، حفظ مشتریان وفادار از طریق تامین مالی با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۸ و افزایش سهم تامین مالی از طریق اعتبارات اسنادی و ضمانت نامه از سویی داشتن شرکت تامین سرمایه برای تسهیل در انتشار و کسب درآمدهای مرتبط در حوزه تامین مالی بازار سرمایه باید جزو برنامه‌های تحولی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۹۵٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha