۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
مجوز مجلس برای واردات ۴ هزار خودرو راهداری
رئیس کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد

مجوز مجلس برای واردات ۴ هزار خودرو راهداری

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به لزوم توجه به معیشت راهداران، گفت: انتظار داریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور راهکاری برای بهبود وضعیت شغلی و معیشتی پرسنل مجموعه خود بیاندیشد.

به گزارش بازار، محمدرضا رضایی کوچی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل گفت: روز حمل و نقل یادآور ایثارگری‌های غیورمردان عرصه حمل و نقل کشور است که در سخت ترین شرایط در توسعه اقتصاد و پویایی زندگی شهری و روستایی نقش بسزایی داشته به عنوان یکی از پایه های اقتصاد در جامعه امروز مورد توجه برنامه ریزان اقتصادی کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هفته حمل و نقل علاوه بر اینکه فرصتی برای قدردانی از زحمات رانندگان راهداران و سایر فعالان حوزه حمل و نقل کشور است فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این حوزه است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بدون تردید راه های بین شهری نیز به منزله شریانهای حیاتی کشور و به عنوان یک سرمایه عظیم متعلق به نسل های گذشته حال و آینده تلقی می‌گردد که نگهداری مطلوب و به هنگام و حفظ ایمنی جاده ای در دستان پرتوان راهداران تلاشگر و با ایمان به عنوان امانتی بزرگ همواره مورد انتظار است.

رئیس کمیسیون عمرا مجلس تاکید کرد: این شغل به معنای واقعی کلمه یک شغل پرمشغله و سخت است که پرداختن به آن همت راهداران را نمایان میکند که در سرما و گرما و شرایط آب و هوایی سخت در حال خدمت هستند.

رضایی تصریح کرد: در سالهای اخیر تلاش زیادی صورت گرفته است که نقاط حادثه خیز رفع خطر و ایمن شود و جادهها گسترش یافته و عریض شود. روکش آسفالت مقاوم سازی پلها و ساخت راههای جدید در حال انجام هست و راهداران در سراسر شهرستان در حال انجام وظیفه هستند با تمام سختیها تا جاده ها ایمن شود.

وی بیان کرد: باید به معیشت راهداران توجه ویژه شود و بارها به سازمان راهداری گفته ام که انتظار داریم با افزایش درآمد سازمان راهداری معیشت پرسنل راهداری توجه ویژه شود. نیروی انسانی مهمترین مولفه و نیروی محرکه در یک سازمان است و نباید از آن غافل شد برای موفقیت سازمان باید نیروی انسانی را دریابیم برای همین انتظار داریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور راهکاری برای بهبود وضعیت شغلی و معیشتی پرسنل بیاندیشد تا انگیزه پرسنل افزایش یابد بنده نیز به عنوان رئیس کمیسیون عمران قطعا از وزیر راه این درخواست خواهم داشت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: ما در مجلس شورای اسلامی اجازه ورود چهارهزار خودروی جدید به سازمان راهداری را داده ایم و انتظار داریم که خودروهای قدیمی نیز اورهال و تعمیر شوند تا ناوگان راهداری با قدرت بیشتری به خدمت رسانی کند

در شهرستانهای جهرم و خفر با پیگیریهای صورت گرفته اقدامات خوبی در حوزه راه صورت گرفته و انتظار داریم که راهداری و حمل و نقل جاده ای در سرانجام رسیدن این پروژه ها تلاش مضاعفی داشته باشد.

کد خبر: ۱۹۵٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha