۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
منابع صندوق ملی مسکن برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن هزینه می‌شود
مدیر امور مالی و ذیحساب صندوق ملی مسکن:

منابع صندوق ملی مسکن برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن هزینه می‌شود

صمدی، مدیر امور مالی و ذیحساب صندوق ملی مسکن گفت: منابع صندوق ملی مسکن صرف اجرای طرح نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اصغر صمدی مدیرکل امور مالی و ذیحساب وزارتخانه که هم‌زمان مسئولیت ذیحسابی صندوق ملی مسکن و صندوق ملی حمل و نقل را برعهده دارد امروز ۲۷ آذر در نشست تخصصی مدیریت و منابع انسانی در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: صندوق‌های ملی مسکن و حمل‌ونقل از انضباط مالی و اهداف متعالی برخوردار است که تلاش می‌کنیم تا اهداف آن محقق شود.

مدیرکل امور مالی و ذیحساب وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: هدف از ایجاد صندوق‌ها ریل‌گذاری صحیح برای دستیابی به اهداف صندوق‌هاست.

صمدی توضیح داد: صندوق ملی مسکن ذیل معاونت مسکن و ساختمان تشکیل شده است و طبق قانون حساب این صندوق باید در بانک مسکن افتتاح شود که در تلاش هستیم تا حساب این صندوق به جای بانک مرکزی در بانک مسکن افتتاح شود.

مدیر ستادی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: از آنجاییکه بخش عمده منابع صندوق ملی مسکن از فروش زمین‌ها در سراسر کشور تامین می‌شود تلاش می‌کنیم تا یک ریال از منابع صندوق ملی مسکن برای حقوق و مزایا هزینه نشود.

صمدی تصریح کرد: صیانت از منابع صندوق ملی مسکن خط قرمز ماست و تلاش می‌کنیم تا تمامی منابع آن برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن صرف شود.

وی گفت: قول می‌دهیم امانتدار مناسبی برای صندوق‌ها باشیم.

صمدی همچنین از جذب نیروی انسانی متخصص در بخش ذی‌حسابی ستاد و تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی خبر داد.

کد خبر: ۱۹۴٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha