۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
 تلاش برای اصلاح حقوق کارکنان وزارت راه و شهرسازی
معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

تلاش برای اصلاح حقوق کارکنان وزارت راه و شهرسازی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی مهمترین رکن انتخاب مدیران وزارتخانه را شایسته‌گزینی عنوان کرد و از تلاش برای اصلاح حقوق کارکنان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی امروز ۲۷ آذر در نشست تخصصی مدیریت و منابع انسانی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی آن مرحوم را مدیری مردم‌گرا و دارای قدرت ریسک‌پذیری بالا عنوان کرد و برای مهرداد بذرپاش وزیر فعلی راه و شهرسازی آرزوی طول عمر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است که خدمات ارایه شده در این وزارتخانه مستقیم بر زندگی مردم تاثیر دارد و عملکرد این مجموعه گسترده بر میزان رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذار است. بنابراین همگی ما در ارایه خدمات مناسب به مردم مسئولیت سنگینی برعهده داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی دو رویکرد مهم وزارتخانه را نهضت ملی مسکن و نهضت حمل‌ونقل عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا در سال آتی اتفاقات خوبی در حوزه حقوق کارکنان رخ دهد.

اسلامیان تصریح کرد: مهمترین رکن در انتخاب مدیران، شایسته‌گزینی است. در صدد هستیم تا در نظام شایسته‌گزینی طرحی نو درافکنیم که هم عدالت‌محور و هم شایسته‌سالاری باشد. در همین خصوص نیز سامانه توسعه سرمایه انسانی(تسا) راه‌اندازی شده است.

وی توضیح داد: در احکام برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ منابع مالی مناسبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مهمترین تعهد وزارت راه و شهرسازی اندیشیده شده است.

اسلامیان همچنین از اصلاح اساسنامه شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: راه‌اندازی حلقه‌های اندیشه‌ورز برای ما حائزاهمیت است و در اینکار همراهی تمامی نیروهای شاغل و صاحب اندیشه را می‌طلبد.

وی بر داشتن نگاه عدالت‌محور در تمامی ارکان وزارتخانه تاکید کرد و گفت: ارتقای فرهنگ سازمانی در اولویت ما قرار دارد و با این رویکرد در اجرای بهینه نهصت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل اهتمام خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۹۴٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha